Szexésnyúljork

1193#

Posted in apróörömök, önsajnálat, egyetemes, kárriér, nappal by szexesnyuljork on július 5, 2012

először is: JEEEEE

másodszor: végre nem csak hamubasült bloggerina-kollegina tömi otthon a fejét és a szívét; ma már én is tojásos nokedlit toltam befelé rosszullétig.

közben a nagyi lemaradt a monológom elejéről, totál szürreális sztorit mesélek, majd 5 perc múlva esik le neki, hogy álombeszámolót tartok. hát az rettentő vicces volt. de olyan… you had to be there.

ettől függetlenül csocsi minden megmaradt nyúljork olvasónak, időközben lediplomáztam szépen csendben, megvan a második is, már csak rendes munka kellene, de mindig is ki akartam próbálni ezt a “kétdiplomás munkanélküli vagyok” szöveget, csak a környezetem kezdi már kurvára unni. ha szeretne valaki teljes állásban foglalkoztatni, jelentkezzen. írok külpolról, bármilyen mennyiségben.

viszont ami új: nyitottam kicsit és barátkozni kezdtem. ha csak ennyi haszna van ennek a divatbloggerkedésnek, már az is nagyon fasza! holnaptól viszont bizonytalan ideig balaton, aztán talán már visszatérek rendesen.

Egy hozzászólás

Subscribe to comments with RSS.

  1. piroskabatos said, on július 5, 2012 at 19:06

    jó pihit!


heh?

