Szexésnyúljork

1186#

Posted in éjjel by szexesnyuljork on május 27, 2012

loptam egy mémet kedves hamubasült kolleginámtól, mivel aludnom/tanulnom kéne.

mivel késő van, esetenként ‘nope’-ra és ‘yepp’-re fogok hagyatkozni, amit közeli ismerőseim ettől függetlenül ugyanúgy fognak értékelni, mint a hosszú, fantáziadús válaszokat.

elő utóírat: nekiálltam rendbe rakni a sortávokat, de feladom.

1. Hol fogtad utoljára valakinek a kezét?
gondolom a faszimét, de hogy hol, arra már nem emlékszem, mert valami köcsög fesztiválon van már napok óta. gyorsan felejtek, szörprájz!
2. Ha megélnél egy háborút, szerinted túlélnéd?
nope.
3. Bealszol a tévé előtt?
yepp. (bár csak most lett tévém, de a laptop előtt is be szoktam volt aludni, does it count?)
4. Ittál már tejet közvetlenül a dobozból?

ki nem? az az egyik legfaszább dolog a világon konyhában.
5. Nyertél már valaha betűző versenyt?
n-e-m. nem. (bár azt hiszem, képes lennék)
 
6. Mi volt a legnagyobb vitád valamilyen baráttal?
mondtam, hogy gyorsan felejtek. (nem megbocsátok, csak felejtek! ez viszont fontos!)
7. Gyorsan gépelsz?
egyesek szerint ijesztően.
8. Félsz a sötétben?
attól függ hol.
9. Most van valaki, aki tetszik?
a faszim nagyon csini, amikor nem másnapos.
10. Miért ért véget a legutóbbi kapcsolatod?
kihunyt a tűz a szívemben. (sziasztok rajongók!)
11. Szerencseszámod?
szerintem az lúzerség. mint a tolltartó.
12. Nyertél már lottón?
nope.
13. Most iszol valamit?
szódát :(
14. Okosnak tartod magad?
nem akarom túlbonyolítani, de yepp. főleg amióta egyre több ostobenkó kurvát ismerek meg.
15. Ettél valaha bogarat?
not that I know of. de amúgy minden bizonnyal. van erről valami statisztika is, hogy ki hány bogarat/pókot/spermiumot eszik meg életében, nem?
16. Most van valaki, aki hiányzik?
hát a pöcsarc mindenképp.
17. Mit kérsz karácsonyra?
csupa materiális dolog érdekel most, ezzel pedig nem untatnék senkit.
ráadásul a tavalyi listámat sem olvasta el senki, szóval felesleges :]
18. Ismered a muffinembert?
wtf
19. Beszélsz álmodban?
félálomban vicceseket mondok, azt tudom.
20. Emlékszel az első csókodra?
igen. az egyik tornatermi folyosón. pubertás-izzadt tornatermi-öltözőszagú emlék.
21. Reptettél valaha sárkányt?
yepp. de úgy rémlik, hogy béna sárkányt csináltam.
22. Mikor mentél legutóbb úszni és hova?
Mexikóba, az éden hotel medencéjébe. haha, bocsánat, ezt nem hagyhattam ki. főként úgy, hogy nem emlékszem egy normális válaszra.
23. Sikeresnek tartod magad?
mostanában összejönnek a dolgok, de alapjában véve balfasznak tartom magam.
24. Kábé hány ember száma van a mobilodban?
fogalmam sincs. ezért most nem megyek el a telefonért, de mondjuk 200-250?
25. Szerettél volna valaha kapni egy lovat?
igen. én vagyok az első generációnk, aki lovasfarm nélkül nő fel a családban. mindenről lecsúszok.
26. Mik a terveid holnapra?
folytatom a gilmore girls maratont és nem tanulok, majd visszahúzok a harisba.
27. Mit csináltál múlt hétvégén?
tanultam. vizsgaidőszak van. szerinted?
 
28. Most hiányzik a suli?
ja, nyilván. nem tudok elszakadni a köcsög corvinustól. … miféle kérdés ez??
29. Mikor mondta neked valaki utoljára, hogy szeret?
a faszim, ma délután. de másnapos.
30. Szeretsz szingli lenni?
nem. nem is nagyon gyakoroltam ezt a szokást, bár azokban a csöppnyi időkben nem unatkoztam. persze azt nem mondhatnám, hogy olyankor a barátnőimmel csapattam az éjszakát, mert ez soha nem jött össze. nem is fog. ez van. alszom.
 
31. Szereted a szobádat?
nem különösebben. bár rengeteg időt töltök benne. az ablakot szeretem. vagyis a langyos-árnyékos nyári punnyadást. de ritka csúnya szoba.
az itthoni meg megmaradt időkapszulának, szóval igen kínos.
32. Ki a hősöd?
Mette ‘cuncifej’ Lindberg, Coco Chanel (és le lehet kopni a náci kémsztoriról, de engem az sem érdekel, úgy igazán), Audrey Tautou, ilyesmik. Marla Singer, Shirley Manson. [jaj, de öregszik :( ]
33. Lógtál valaha a suliból?
gimiből nem. egyetemre meg nem járok be, de az nem számít.
34. Most mit fogsz csinálni (miután kitöltötted a tesztet)?
alszom.
35. Ha összezárva kéne eltöltened 24 órát egy emberrel, legszívesebben kit választanál?
a Férfit. de ha lehet a macskám is, akkor inkább őt :]
37. Ettél valaha kutyakaját?
nem. de a német whiskas-t egyszer tuti meg fogom kóstolni, mert annak kurvajó az illata.
38. Őszinte ember vagy?
inkább kegyetlen. bunkó. de ha nem hallom ezeket a külső interpretációkat, akkor magamban ezeket őszintének hiszem.
39. Szereted a ham&eggs-et?
nem különösebben.
40. Mi az a három dolog, ami mindig nálad van?
eh, sajnos csak olyan unalmas dolgokat tudok mondani, hogy telefon, moleskine, személyi. nem szeretem a sok cuccot.
41. Van valamilyen sebhelyed?
yepp.
42. Szereted az akciót, a pörgést?
öhm. nope.
43. Mi szeretnél lenni, ha nagy leszel?
fasza külföldi tudósító. de mivel nem akarok elköltözni innen, a külpolitika pedig nem érdekli kedves honfitársaimat, ezért megelégszem azzal, ha egy fasza divatmagazin kiutaztat majd évi néhány divathétre.
44. Mi a legnagyobb titkod?
hát most ilyen sem jut eszembe.
45. Milyen gyakran telefonálsz?
ez relatív. de gyakran. napi sok. aztán pedig nem veszem elő a mobilt 2 napig.
46. Hiszel a szerelemben?
na, olyanom van!
47. Van valami, amit szeretnél, de nem kaphatsz meg?
ami hiányzik, az már csak pénz kérdése.
48. Mi az a négy dolog, amit elsőként veszel szemügyre egy srácban/lányban?
a külseje egynek számít? arc, cipő, segg (nincs lúzerebb egy nagyseggű srácnál), illetve a beszéd. nem szeretem a tuskókat.
49. Mikor sírtál utoljára?
az előbb majdnem besírtam, amikor felhúztam magam az eurovíziós szavazáson. amúgy nem tudom. gondolom valamelyik gilmore girls részen. ezért – és az esetleges hízásért is – kizárólag hamubasült kolleginát hibáztatom.
50. Kit öleltél meg utoljára?
anyát.
51. Jól kijössz a családoddal?
igencsak változó.
52. Hol van a mobilod?
az ágyamon.
53. Mit ettél utoljára?
meggyes sütit. amiben a nagyi állítólag direkt hagyta benne a magokat. ki hallott már ilyen béna szöveget?
54. Mi a kedvenc színed?
fekete. pedig akartam valami fantáziadúsat, de ez van.
55. Milyen filmet láttál utoljára moziban?
moziban? pff.. ja, megvan, a suszter, szabót. életem második mozija, ahol elaludtam. (ez legalább halk és vontatott volt, a másik ugyanis az üvöltő akció-thriller-csoda, az Álomcsapda volt, ami bealtatott. délután 4kor!  az de egy szar film.)
56. Most milyen dalt hallgatsz?
gilmore girls főcímzene ment éppen. multitasking is my drug.
57. Most mire vágysz?
ágyra. Férfire. nem szeretek egyedül aludni.
58. Melyik a kedvenc kocsid?
öhm, a miénk? … mittomén.
59. Most nézel valamit a tévében?
erre nem válaszolok többször.
60. Kivel beszéltél utoljára mobilon?
Férfi.
.
es ist zu ende.
nem hittem volna, hogy egyből megcsinálom. gondoltam, majd három napig elhúzom. de kemény vagyok.

3 hozzászólás

Subscribe to comments with RSS.

  1. piroskabatos said, on május 27, 2012 at 10:17

    én nem vágom, h h lehet kutyakaját enni, egyszerűen nem vágom.

    • szexesnyuljork said, on május 27, 2012 at 12:29

      egyszer idegesíteni akartam anyát a konyhában, és úgy tettem, mintha. de nem ettem végül. viszont a whiskas-os dolog igaz.

      viszont más szemszögből: mivel a kutyáink főtt kaját kapnak – sokszor az általunk meghagyott maradékból… nos. tulajdonképp ettem már kutyakaját :D csak még időben :D

  2. Kisó said, on május 27, 2012 at 12:50

    Persze, hogy a legrelevánsabb dolgot szúrtam ki, de én is gilmore maratont tartottam, tegnap fejeztem be! :D


heh?

