Szexésnyúljork

1166#

Posted in éjjel by szexesnyuljork on április 16, 2012

day 25. flowers.

ezt a növényt érdekesen gyilkolom. a zöldje azóta már majdnem egy méter, és csodaszép egészséges (csak már nem bírja el magát, és mindenfelé hajladozik, úgyhogy nekitámasztottam az ablaknak) a virágok viszont elszottyadtak rajta. szóval akkor jövőre újra nyílni fog egy hétig, mire a levelei már a plafonig érnek majd? vagy ez így ennyi volt? annyira nem értek a virágokhoz, hogy az szégyen a nagyimra nézve – tekintve, hogy ő maga a nagy botanika – és ennek a nevét is elfelejtettem már, így utána sem tudok nézni annak, hogy mégis mit kéne csinálni vele, hogy jól érezze magát. valaki, valami ötlet?

6 hozzászólás

Subscribe to comments with RSS.

  1. ria said, on április 16, 2012 at 14:18

    valami ötlet:
    őt nem ismerem, de olyan hagymás évelőnek látszik, mint az Amarillisz. Hollandiában, tavasszal egy dobozban árulták a hagymát, amelynek le volt vágva minden levele – nyilván ez volt a pihenőidőszaka. én csak azokat a leveleket vágom le, amik nagyon lehajlanak, a többi pedig marad a cserépben egy árnyékos helyen. öntözni keveset kell, csak a virágzó időszakban többet. mert aztán telente új leveleket hajt és két-három erős hajtáson újra hozza a gyönyörű virágait.

    • szexesnyuljork said, on április 16, 2012 at 16:07

      köszi :]
      és egyszerűen csak vágjam le? mármint így nyissz? a felénél mondjuk? jaj, úgy félek, hogy kinyírom, ha hozzáérek! :D

  2. ria said, on április 16, 2012 at 17:37

    a hollandok a hagyma fölött 1-2 centivel nyissz az összes levelet.
    tulajdonképpen meg lehet tenni, mert valószínű, hogy úgy pihen legjobban a növény, és mert úgyis új levelek, hajtások nőnek majd a közepéből. de hát, engem erre még nem vitt rá a lélek, ezért hagyom meg az egyenesen álló (vagy még azért megtámasztható méretű) leveleket.

    • szexesnyuljork said, on április 16, 2012 at 18:34

      értem, köszi :] akkor most, így tavasszal, pihentetem egyet :D

  3. ria said, on április 16, 2012 at 19:20

    bátorság ;) egyébként úgy látom a képen, hogy a növényednek két kis hagymája is szépen hajt. érdemes lenne felmérni, hogy hármójukat szétválasztva netán egy szélesebb cserépbe kellene ültetni őket.

    • szexesnyuljork said, on április 16, 2012 at 20:20

      na az már nekem atomfizika :D de én is gondoltam már nagyobb cserépre… :]


heh?

