Szexésnyúljork

1136#

Posted in önsajnálat, nappal, vattafakk? by szexesnyuljork on február 21, 2012

olyan sok gondom van. az egyik például az, hogy holnap nanushka leértékelés, és nekem semmi pénzem.

a másik csupán egy értetlenkedés. “tegyük fel”, hogy van egy tematikus blogod. mi értelme annak, hogy valaki, akit az a bizonyos téma egyáltalán nem érdekel, csak azért látogat oda és olvassa végig, hogy aztán egy 1-es értékelést adjon a bejegyzésre. most komolyan. az emberek olyan nyomorék módon működnek, hogy az valami abnormális. ez a mérhetetlen ellenségesség, intolerancia, egyszerűen elbaszottul beteg egy dolog itt nálunk. tényleg mindenki* ilyen keserű szar ebben az országban? eszméletlen.

*na jó, a 95 százalék.

2 hozzászólás

Subscribe to comments with RSS.

  1. metaneira said, on február 22, 2012 at 00:12

    nemrég szembesültem ezzel (újra), és én sem bírom felfogni. honnan ez a sok megkeseredettség már huszonévesen? olyan dolgokat művelnek az emberek egymással, amik nekem a fejemben meg nem fordulnának soha, és csak nézek nagyokat, h dafuq?

  2. Zombina said, on február 22, 2012 at 22:52

    Szerintem azzal az egy emberrel ne törődj, van neki elég baja magával gondolom én:) Én is várom már a hasonlókat:) ha lesz egyáltalán… neked meg további jó fesönölést:D


heh?

