Szexésnyúljork

1133#

Posted in éjjel, önsajnálat, halál by szexesnyuljork on február 14, 2012

annyi halált álmodok mostanában – a faszim örülhet, mert most legalább nem az teszi ki a rémálmaimat, hogy ő szemétkedik velem -, de már kurvára unom.

tegnapelőtt én haltam meg, pontosabban csak egészen biztos volt már, hogy meg fogok halni, de konkrétan még éltem, anya viszont már nem akarta lemondani a temetést, mert már mindenkit meghívott, WTF, szóval az volt a terv, hogy eltemetnek, és majd a koporsóban meghalok, úgysincs sok hátra. ez elég para volt.

ma éjjel meg a nagyi halt meg álmomban, aztán meg összevesztem a faszimmal – ó, hát mégis disznó volt itt is! -, mert neki is meghalt a nagyija és ezért velem már nem volt ereje szolidarítani. meg aggódtam is, mert a nagyi titokban odaadta a temetési pénzét a rolek nagyijának a temetésére, ami viszont megint ijesztően kapcsolódik a valósághoz, tekintve az esti beszélgetésünket.

2 hozzászólás

Subscribe to comments with RSS.

  1. Noncsi said, on február 14, 2012 at 13:08

    inkább aludnál éjszaka… :D ez a temetéslemondásos cucc elég beteg.

    • szexesnyuljork said, on február 14, 2012 at 14:02

      aludtam, te! az a baj :D
      nem, amúgy álommentes alvás nem sűrűn van. de az amúgy is olyan… izé :D


heh?

