Szexésnyúljork

1130#

Posted in apróörömök, éjjel, fesön, kárriér by szexesnyuljork on február 9, 2012

dobpergés, meg mindenféle hasonlók.

elindultam, jeeej.

itt is lehet olvasni az okosságokat mostantól.

ja, amúgy végigrohantam a váciuccán, hogy táskát keressek a vukinak (lelövöm a poént: találtam), és annyira FÁJT! mikor hazaértem, marci is meglepődött, ilyet még nem látott, hogy másnak vásároltam volna, és magamnak nem. amúgy jelentek itt is: egész jó az új kolleksön táskafelhozatala a legtöbb boltban. mármint… meglepően jó a h&m. (szeretem, hogy elítélem alapból, mert így csak pozitív meglepetést tud okozni.)

3 hozzászólás

Subscribe to comments with RSS.

  1. metaneira said, on február 10, 2012 at 00:39

    gratulálok hejj!

  2. katikavintage said, on február 17, 2012 at 17:38

    wow, gratulálok!!! isteniek a posztjaid, tök jó, ha ebben megerősítenek és jó sokan olvassák majd! és hátha át is jön majd valami;) a trollokkal meg ne törődj, nem hiszem, hogy a nagyátlag kezelni tud egy ilyen szitut, mint egy divatblog.x

    • szexesnyuljork said, on február 17, 2012 at 20:05

      köszi… :] tudom, hogy nem kéne törődnöm velük, de olyan nehéz, amikor pozitív meg nem érkezik… (mármint a legjobb barátnőimet nem számolom :D) köszönöm.


heh?

