Szexésnyúljork

1129#

Posted in önsajnálat, fesön, kárriér, nappal by szexesnyuljork on február 7, 2012

no, holnap reggel már vadiúj identitásomban veszek részt egy sajttájon, rettentő izgalmas. most pedig kezdhetek bambulni a messziségbe, hogy összerakjam új valóm első interjújának kérdéseit.

ez meg egyáltalán nem ide tartozik, de backhemné sosem látott módon faszás az i-D-ben. nem igazán bírom, de most annyira jól néz ki, hogy beszabehu. azon is elgondolkodtam, hogy meg kéne venni ezt a történelmi példányt, de ebben a hónapban nem kényeztethetem magam semmivel, mert rettentően hasznos dolgokra kell gyűjtenem. nyeh. már előre fáj. és délután még jobban fog fájni, amikor a vukker szülinapjára keresek táskát a váci utcán.

 

de ő sem volt rossz, ugyebár.

4 hozzászólás

Subscribe to comments with RSS.

  1. jadu said, on február 7, 2012 at 21:23

    Őt felismizem :D a velvet mindig tele van vele… Encivel :D

    (na bakker, elárultam magam: velvetet is olvasok…de nagyon ritkán ;))

    ó, és hát, egy kalappal… meg minden…csak ügyesen (direkt nem akarom írni, h sok sikert…mert lehet, hogy olyan izés.. babonás vagy te is esetleg… :D)

  2. metaneira said, on február 7, 2012 at 23:12

    én is velvetező vagyok és büszkén vállalom :D

  3. szexesnyuljork said, on február 8, 2012 at 19:10

    a velvetezés sajnos minden napos rutin :D

  4. Eszter said, on február 8, 2012 at 21:21

    Én inkább magát Beckhamet venném meg, de őt nagyon…. awwww.


heh?

