Szexésnyúljork

1128#

Posted in apróörömök, kárriér, nappal, vattafakk? by szexesnyuljork on február 5, 2012

ez a hét aztán igazi csemegéket rejteget, remélhetőleg rettentőfelső jóváhagyás, beindul a munka, ennek megkoronázásaképp pedig janka érkezik szombaton. remélem lenyúlhatjuk a családjától hamar.

ma meg rettentő vicces történt, egyéb igen értelmes dolgok mellett most éjjel is termeltem. szóval miközben éjjel kettő környékén én már félálomban voltam, a faszi átnézte a hétvégi témákat, különböző véres mészárlásokat, tüntetéseket, gépeltérítéseket, földrengéseket és hasonló finomságokat a mai ügyeletéhez. miután természetesen megnéztük a legújabb fringe részt. talán ezért történhetett (de ez csak tipp, egyáltalán nem biztos, hogy a fenti események formálták a gondolataim!), hogy álmomban kitekintő témát kerestem, és azt a rettentő izgalmasat találtam, hogy ledöntötték a new york-i bronz (vágod, in da fringe alternative universe) szabadságszobrot, amit aszad hazaszállít, beolvasztja és saját szobrot emel belőle damaszkuszban. álmomban ez jó kitekintő témának tűnt, de mikor felébredtem, rájöttem, hogy ez azért inkább napi anyag.

bémeg, még csak agyban dolgozom, de ha beindul a meló, nem tudom, hogy fogok ide is kipréselni magamból megfelelő mennyiségű értelmes gondolatot, ha már ez a bejegyzés is ilyen kis szánalmas volt. (eltekintve persze az aszad-sztori nevettetően professzionális mivoltától és csípős humorától. haha.) holnaptól meg állítólag kezdődik az utolsó félév, állítólag ismét kizárólag előadásokkal, szóval amiatt nem aggódom.

heh?

