Szexésnyúljork

1125#

Posted in apróörömök, éjjel, előélet, fesön by szexesnyuljork on január 27, 2012

ma nagyon felnőttesen töltöttük a szabadnapot, volt itt minden, takarítás (a rongyszőnyegeket felszedve, bizony :D), függönykarnisfúrás, és végre felkerült az a fekete függöny, amit még az előző előtti faszimmal vettem. hát ilyen produktívan repülnek itt az évek. [nem csoda, hiszen még egy egyszerű dvd visszajuttatás is nehézséget okoz néhány embernek]

a felnőttesdi játékban különösen szép pillanat volt, amikor felfújtam egy lejárt kotont és a végét, mint kedves mellbimbót, feldugtam a faszim orrába. majd a fülébe. azóta is vanília szaga van az arcomnak, hülye lájfsztájl. [jólvan, tök rég láttam már óvszert, a filmekben meg – mármint a filmtörténetileg jelentősebb alkotásokban – úgyis mindig szórakoznak vele, szóval gondoltam, most én is nagy leszek.]

régen ez volt a hátterem. csinos. vidám.

jankától pedig hivatalosan is bocsánatot kérhetek lassan, mivel igazi, offline képeslappal akartam meglepni közelgő szülinapja céljából, de már úgysem érne oda, mivel csak a napján tudnám feladni, és így nem poén. az nem gond, hogy kvázi egy hete készülök erre, és minden egyes nap sikerült elfelejtenem :[ de valahogy talán azért sem tartottam olyan szükségesnek, mert 11-én végre hazatér :] ami már mingyámingyámingyá.

ehh, pedig akartam én még mesélni dolgokat, erre nem elfelejtem?

ja, igen. ma mostam egy vicceset, életemben először voltam hajlandó nanushkát berakni a mosógépbe; kiválaszottam azt a programot, ahol egy csillagocska van meg egy kezecske (már a megfogalmazás is gyengédségről árulkodik), hogy akkor talán nem lesz bajuk. persze csak a világos nusikat választottam ki, és együtt mostam őket, mint jó barátnőket, íme a pozitív szegregáció.

a "szennyesem"

a férfi addig falat fúrt, én meg mentem létrát tartani, ahelyett, hogy [a végeredmény miatti egy óra rettegést követően] egyből kipakoltam volna a végül sikeresen GYENGÉDEN tisztára mosott kedvenceimet. mire azonban egy kisebb kanyarból visszaértem, a faszim rádobta a sötétkék, macskaszőrös, eddigmégnemmosott kanapéhuzatot, és elindította a nagymosást – hát én azt hittem, agyfaszt kapok. szerencsére csak egy perce ment a gép, de akkorát én még nem visítottam és toporzékoltam ruha miatt.* innen lehet tudni, hogy hol is tartok az intellektuális lejtőn. de azért ezek tényleg a kedvenceim, és ha szabad így fogalmaznom, GECIdrágák (általában), ráadásul most először vettem rá magam, hogy kézi mosás helyett a gépre bízzam őket. szóval na. azért bele kell nézni a mosógépbe, mielőtt belepakol az ember.

de azért SZ.

most pedig megnézzük a másikmásik esztert a tévében, hátha látjuk, ahogy pirosfehérzöldben ugrál a magyaroknak montenegro ellen eindhovenben. legalább addig sem füvezik a kis au pair. :]

* olyan csúnya jelenet volt, hogy azt hiszem még magának Sándor Szandrának** sem imponált volna.

** abból lehet tudni, hogy valakiért tényleg odáig vagyok, hogy még ezen a kisbetűs blogon is nagybetűvel írom.

heh?

