Szexésnyúljork

1123# ANÁLKASZTING

Posted in apróörömök, önsajnálat, maipara-hipochonder, nappal by szexesnyuljork on január 24, 2012

szóval az egészben az evés tilalom volt a legrosszabb, tekintve, hogy meglehetősen fontosak számomra az alapszükségletek, de legfőképp hedonista szempontból. tegnap 11kor még jól bekajáltam a szokásos sajtkrémes fornetti+kefir kombóval, utána már csak teán tengődhettem, a leveskocka forróvízbe dolog pedig nagyon nem jött be, vagy azzal a tablettával vertek át, amit még délután be kellett venni, mivel azt írták rá, hogy “hogy nyugodt legyen az éjszakája”. nos, nem tudtam, hogy mitől lenne nem nyugodt, hiszen semmi egyéb panaszom nem volt. hát lett. ezt követően kelhettem fel hajnali 5kor (??), hogy megigyak három liter vízbe elkevert keserűsót. no, ebből mi két litert csináltunk, amiből egyet be is vertem, igaz, egy óra helyett kettő alatt, de hát nem igazán tudtam lenyelni 3 kortynál többet egyszerre anélkül, hogy öklendezni ne kezdjek. ami viszont ez után következett, azt inkább nem részletezném, csak annyit mondanék, hogy most egy ideig nem szeretnék wc-t látni.

[…] amennyiben pedig hardkór beszámolót akar, nyomja meg a kettőskeresztet.

 

ÚGYÁM!!!

no aztán szépen odaértünk 9re, persze a keserűsó … khm… hatása még nem múlt el, de hát a kórházakban az ember könnyen elveszíti a méltóságát, és már bármilyen bodyfunction könnyen jön még nyilvános mosdókban is. ijű. de legalább volt wc papír. (elvégre belgyógyászat, szóval itt aztán tényleg fontos :D) laza egy órás várakozás után – ha nem lett volna időpontom, ki tudja, mikorra jutok be – végre szólítottak. amikor egy szál bőrcsizmában álltam a vizsgálóasztal előtt, na az nagyon análkasztingos volt, még meg is dicsért a nővérnéni, hogy milyen csinos vagyok már és milyen kis fiatal, és ez igazán jól esett. ellentétben azzal, amikor a seggemben volt a két méteres cső, ez meg a gyomromat nyomkodta, hogy segítsen az orvosbácsinak.

a vizsgálat amúgy csodálatos utazás volt. a belem egészséges, rendkívül szép, bájosan nyálkás-rózsaszín, bár én csak a műsor felétől mertem nézni a nagykivetítőn HD minőségben csusszanó, girbegurba utcácskákat, amik végül elvezettek úticélunkhoz, a vakbélhez. jessz. a doktorbácsi igen aranyos pillanata volt, amikor bedőlt a joystick-al, hát azon kurvára röhögtem – és nem csak magamban -, mert eszembe jutott, hogy amikor anno need for speed 3-at nyomtam (nekem az volt a kedvencem, akárki akármit mond, és meg kéne szerezni win7-re is*), és a forgószékkel én is bedőltem a kanyarban. na ezt csinálta a bácsi a vakbél előtt. a humornak amúgy nem voltam sajnos a magaslatán, a beleimbe fújt tágító levegőn kívül csak egy olyasmit tudtam kipréselni magamból, hogy “mindig mondják, hogy bélpoklos vagyok, de nem tudtam, hogy tényleg így el lehet veszni benne”. tudom, szegényes, de két méter csővel a seggében próbáljon meg bárki is standuppolni. (amúgy tudtam, hogy sok méter a bél, de hogy a vastagbél maga 2 méter, hát azt nem. azt hittem, hogy az egy rövidebb szakasz. no sebaj.) azért ilyen kellemetlen dolgot velem még nem csináltak, nem kívánom senkinek. kivéve a buta picsáknak, azokra ráférne, csak úgy helyrerakás gyanánt, de hogy valami szokásos élményük is legyen, okostelefonjaikon be is csekkolhatnának a vastagbelükből. amúgy egy trendi instagram fotót is megért volna a kivetítő.

mindenesetre köszönöm a támogatást, különösen azoknak, akik nélkül ez nem jöhetett volna össze. szandi análkaszting mantrája mondjuk sajnos nem jutott sokszor eszembe, kivéve akkor, amikor furcsán nyögtem és arra gondoltam, ha ilyet műnyögnék, akkor tuti nem ajánlanának fel semmilyen szerepet. mindenesetre nem találtak semmi rendellenességet, nekem pedig annyira megtetszett az üresjárat (haha), hogy utána alig akartam enni, de már késő, elrontottam a képet finom hagymalevessel és croissant-al is. persze örülök, hogy nincs vastagbélrákom (ahogy ugyebár sejtettem), de azért olyan furcsa, amikor egyszerűen nem találnak semmit ilyen tünetek után.

hát ennyi volt a mese mára, utazás az ánuszom körül, most pedig vissza a boszniai katonai missziókhoz, elvégre mi másért vagyunk mi itt a Földön.

*ápdét: egy ilyen colonoscopia játékot is csinálhatnának, mondjuk xboxra. dőlnék a kanyarban, mint a kurvaélet. persze lehet, hogy az orvos tanulóknak vannak ilyen szimulátorjaik. hmm.

13 hozzászólás

Subscribe to comments with RSS.

  1. somcus said, on január 24, 2012 at 17:35

    köszönöm. csak köszönöm. legutóbb amikor a dokinénim megujjazott felajánlottam egy akció utáni cigarettát, de nem élt vele. most herét csekkoltatok majd. csak hogy tudd.

  2. metaneira said, on január 24, 2012 at 21:32

    ez a beszámoló überlol :D de annak örülök, h minden oké!

  3. metaneira said, on január 24, 2012 at 21:34

    ja és az is érdekel, hogy hogy lehet ilyen legörgetős posztot írni

    • szexesnyuljork said, on január 24, 2012 at 22:27

      a linkbontás és a helyesírásellenőrzés (ezt biztos nem egybe írják, milyen ironikus már, hogy épp a helyesírásellenőrzést nem tudom leírni?) közötti GOMB a posztszerkesztőben. az általad megfelelőnek tartott helyen megnyomva, és megjelenik egy vonal is. :]

  4. Szandi said, on január 24, 2012 at 21:38

    ha nekem bármi panaszom lesz, ha félig rohadok is belülről és patkányok rágnak, akkor sem megyek el ilyen vizsgálatra.
    bazzeg.
    sokkolt.

    • szexesnyuljork said, on január 24, 2012 at 22:29

      összevetettük a faszimmal, a nyelőcsövön keresztüli gyomortükrözést magasan veri az én seggtükrözésem. szóval inkább alsóbb problémákat válassz :D pl análszex sérülés, stb. olrájt?

  5. metaneira said, on január 24, 2012 at 22:54

    köszönöm és bocs az off-ért! :D

    • szexesnyuljork said, on január 24, 2012 at 23:51

      az off-ok a kedvenceim. azokkal úgy érzem, mintha megihlettem volna valakit. :D

  6. katikavintage said, on január 26, 2012 at 16:18

    jeez, ez brutáldurvulat, te szegény!!! 10 éve volt gyomortükrözésem és azóta sem feledem, maradandó élmény. a legkeményebb része valami nyilatkozat volt, amit még a vizsgálat előtt alá kellett írnom, hogy vállalom a felelősséget, ha bármi történne..
    de a lényeg az, hogy minden oké. próbálj arra gondolni, hogy nem sokan láthatják a saját bélrendszerüket. vagy nyelőcsövüket. ez különleges dolog.

    • szexesnyuljork said, on január 26, 2012 at 17:00

      igen, az a nyilatkozat nem volt kedves, főleg az a rész, hogy az esetek kis százalékában azonnali műtéti beavatkozásra lenne szükség, ha véletlenül az elvérzés fenyegetne egy baki miatt… :D de visszagondolva valóban érdekes látvány volt (ott és akkor nyilván nem gondoltam így :D). és amúgy meg egyáltalán nem is volt csúnya. szép belem van.

  7. jadu said, on január 27, 2012 at 14:35

    ezekutan mar en is latni akarom a belem!!! ide nekem azt a tukrozest!!! mit kell produkalnom h elmehessek egy ilyenre :)))

    • szexesnyuljork said, on január 27, 2012 at 17:40

      egy egyszerű “véres székelés” megteszi :D


heh?

