Szexésnyúljork

1116#

Posted in apróörömök, éjjel, önsajnálat, egyetemes by szexesnyuljork on január 21, 2012

tényleg abszurd ez, hogy 7-ből hármon bukok, és ennél kevesebbet már tényleg nehéz lenne tanulni. erre most lesz a legjobb átlagom. (mármint a bukásokat nyilván kijavítva, nem az egyesekkel együtt. ugye.) már csak egy miatt félek. amiatt nagyon. de, hát csak nem csúsztatnak egy tárgy miatt. reméljük.

mindenesetre a corvinuson még sosem voltam csupanégyes. és utoljára a pázmányon puskáztam. ami szintén vicces. de egyszerűen annyira nem érdekel ez az egész, hogy még csalni is lusta vagyok. ezért tehát azokat sem értem, akik mindenképp hátul akarnak ülni a vizsgákon. mármint… nem kurvára mindegy? az ajtóhoz legközelebbi hely nekem pont megfelel. ejj, tényleg de egy lusta geci vagyok.

ha valaki azonban nem követi nyomon, hogy ez a valóságban hogyan is néz ki (ezt csak szegény kétségbeesett lakótársam szenvedi végig a “de tanulj már pöcsaaarc!”, “nyúlfej, ez így nem lesz jó!” ésatöbbi, szerintem nem kellően határozott felkiáltással), az most egy kurvanagy strébernek gondolhat, mert hogy is hihetné el, hogy ezen a nagynevű egyetemen így is szóval… hihetetlennek tűnne.

a szakdogámnak még mindig nem sikerült nekiállnom, de ha megnézem a maradék két részét is egy bizonyos letöltött sorozat második évadának (még nem állok készen a coming out-ra ezzel kapcsolatban), akkor bizonyára rá tudom majd venni magam. kivéve persze, ha úgy bealszom, mint ébredés után (dél) két órával (azaz 14:00) és nem alszom ismét néhány órát (18:30). végülis lassan már négy órája ébren vagyok, szóval talán menni fog.

3 hozzászólás

Subscribe to comments with RSS.

  1. jadu said, on január 21, 2012 at 22:50

    ha glee, akkor kitagadlak :DDD

  2. metaneira said, on január 22, 2012 at 14:51

    én néztem gleet, de az új évead még nekem is gáz volt, úgyhogy kaszáltam. :D de mit nézeeeel?


heh?

