Szexésnyúljork

1112#

Posted in alkohol, apróörömök, egyetemes, fesön, nappal by szexesnyuljork on január 19, 2012

sőt, szerintem két üveggel is veszek.

de tuti, hogy az egyikből megbuktatnak, viszont remélem akkor abból, amelyikből lehet javítani a dolgozat-megtekintésnél. vagyis “betekintésnél”, ahogy a testépítő phd-s fogalmazott a vizsgalap-osztáskor. az egy mekkora suttyófejű paraszt volt, ómájgád. [corvinus tanársegéd, ríli? mintha ez az egyetem direkt arra menne rá, hogy az én negatív sztereotípiáimat erősítse és valóra váltsa minden rágalmamat. mintha csak szeretné, hogy üssem.] ráadásul egy stréberrel (piros pulcsis – leginkább arra a szúrós fajta szőrmés “anyagra” emlékeztetett, aminek nem ugrik be a neve -, oridzs scrunchyval a hajában :D) flörtölt egy sorral előttem. na majd erre a taszító jelentre kenem, ha ismét megvágnak.

jaj, pedig ez egy pozitív, pezsgős bejegyzés akart lenni.

[viszont ma olyan kövérséget láttam az egyik web2es közösségi portálon, hogy igen jóesőt röhögtem. pockos, nagyikönyök-gyanúsat. feleekkora rémlett, elóell.]

5 hozzászólás

Subscribe to comments with RSS.

  1. jadu said, on január 20, 2012 at 11:23

    pezsgő.. édes szerelmem, aki oly nagy gyalázattal bánik velem… iszom és iszom, ő meg csak fejfájással hálálja meg, hogy én simán letorkozom… kis gci.

    tudod mi lett volna még szép.. ha szőrtelen szolis lett volna a kis tancsi segéd… júúúj

  2. szexesnyuljork said, on január 20, 2012 at 12:01

    hát. mondjuk úgy, hogy karban volt tartva rendesen. zseléshaj, babaseggre borotvált buta arc és a tapadós pulcsi alatt nyilván felturbózott izmok. csak tudnám, hogy hova fért el az a mogyorónyi agya. mert a feje azért elég kicsi volt a testéhez képest.

  3. szexesnyuljork said, on január 20, 2012 at 12:04

    amúgy a pezsgővel nem volt probléma, bár nekem most csak két pohár (3 decis ikea … nem féldecis kristály) csúszott le. de utána family guy-oztunk és paráználkodtunk hajnalig, szóval nem volt gond. a buksim sem fáj. csak azt sajnálom, hogy maradt a poharamban. majdnem megittam reggel, de féltem. na talán majd délután :D

  4. jadu said, on január 20, 2012 at 12:11

    nájsz :D majd a kísérletre (ha majd megiszod) és annak eredményére kív. vagyok ;) én sose mertem másnapos bort meginni (mármint ha maradt a pohárban)

  5. szexesnyuljork said, on január 20, 2012 at 12:28

    :D én csak ezt most nagyon sajnálom, mert tényleg fincsi volt. de talán a hűtőből kivéve nem lesz probléma :D


heh?

