Szexésnyúljork

1110#

Posted in apróörömök, fémösz-ség, nappal, zene by szexesnyuljork on január 15, 2012

jáááááj <3   tudom, hogy komparatív külpolitikát kellene tanulnom, de nem tudom abbahagyni az új AGT szám ripítelését.

egyszerűen megzabálom ezt a csajt. hogyan lehet valaki ennyire szép, csinos, CUKI és tüncihangú, mint mette? (meg mint én. nyilván.)

hát én egyszerűen megőrülök. a szám is feldob így FPA közben, de ezek a ruhák meg az egész. jáj, nem is találok szavakat, csak ilyen összevissza ömlik belőlem az öröm. cumshot of happiness.

és most még egyszer.

9 hozzászólás

Subscribe to comments with RSS.

  1. somcus said, on január 15, 2012 at 20:25

    a sun aint shining no more szerepel életem soundtrackjében! és mette játszaná a női főszerepet életem filmjében mohoho

  2. jadu said, on január 16, 2012 at 10:02

    Ha már munkahelyen vagyok belehallgatok…

    és vááá ez a zene kúúúlabb mint én (persze hogy nem :P)! hol lelsz ilyenekre… életemben nem hallottam még The Asteroids Galaxy Tour-ról :/ (ismét beigazolódik mennyire képben vagyok nem csak a divat de a zene világában is :D)

  3. somcus said, on január 16, 2012 at 10:26

    jézusom, nekem eddig egy nem létező blogot linkelt a nevem.
    @jadu, a legtöbben a nem rég futott Heineken reklámból ismerik a Golden Age c. számukat, vagy az Around The Bend-et egy régebbi iPod reklámból, de érdemes letölteni az eddigi egyetlen nagylemezüket a Fruit-ot, isteni zene!

  4. jadu said, on január 16, 2012 at 10:30

    @somcus, i c :) köszi, a reklámról már beugrik, de ha nem mondod soha nem ismertem volna fel… már szedem is az albumot!

  5. szexesnyuljork said, on január 16, 2012 at 10:47

    én tegnap lehúztam a legújabbat is isohuntról :D de cssss. kivételesen rosszul éreztem magam, mert annyira cukik, de hát majd egy koncertjeggyel kárpótolom őket. ha jönnek. és nem csak köcsög soundra, ahova nem tudtam menni.

  6. szexesnyuljork said, on január 16, 2012 at 10:49

    a linket meg akkor és is kijavítom itt oldalt. azt hittem, végleg feladtad már a blogolást :D

  7. somcus said, on január 16, 2012 at 10:58

    én is azt hittem :D már nekem is tulajdonomban az új adatkarika!
    balaton szandra volt fotós belépőm (pedig nem is fotózok) de nem mentem, oda valahogy nem kívánkozok :D
    én is szeretném megnézegetni őket nagyon.

  8. csen said, on január 17, 2012 at 15:17

    kicsit szőriéspulekes :D

  9. szexesnyuljork said, on január 17, 2012 at 16:09

    bántani akarsz?


heh?

