Szexésnyúljork

1105#

Posted in éjjel, önsajnálat, egyetemes, vattafakk? by szexesnyuljork on január 13, 2012

na, szóval az a helyzet kéremszépen, hogy gyilkolom az egyetemem (és vica-verza), de most végre bebizonyosodott, hogy tényleg egy ujjal (?) meg lehet csinálni. persze ma már sehogy nem nehéz, ahogy a minap láttam, ma már tényleg bárki kaphat diplomát. egyedül az nyugtat meg, hogy én legalább nem bölcsész vagyok.

szóval utolsó előtti félévemet gyűrve a felsőoktatásban, már tényleg a legkevesebb energia befektetéssel próbálom kijátszani a rendszert. részben amiatt, mert inkább dolgozom, részben amiatt, mert egyszerűen gyűlölöm ezt a szép intézményt, részben pedig azon egyszerű okból, hogy gecilusta vagyok.

a hétfő azonban az én napom volt. a vasárnapi napom azzal ment el, hogy megírjak egy 75 soros, címlapról induló, obamag*ciző cikket – csoda, hogy a görög nagykövet* még nem keresett fel, hogy wtf – majd némi family guy renessaince után belenéztem a kisebbségvédelem jegyzeteimbe, és befeküdtem a kádba. másnap reggel szépen felkeltem, elmentem az angol szóbelire (ahol mindössze 80 százalékot értem el, ami egy dolog, hogy már 60tól megvan – ezt is utánabasszák az embernek, mint a monster energia italt a terepjáróról [igen, ez a corvinus], de azért én valami 90 fölöttire számítottam), aztán vettem két sajtburgert (meg egy kólát, meg egy krumplit!!!) a burger kingben és ismét ledőltem peter griffin elé. kettőre visszamentem az egyetemre, majd írtam 2, azaz kettő írásbelit. az elsőre még készültem is valamennyit, úgy cikkírás után, a másodikra viszont a két vizsga közötti szünetben sikerült kivennem a könyvet, amit aztán tíz percen keresztül lapozgattam a zsibongó teremben (jaj, de gyűlölöm ezeket az embereket, szinte elmondhatatlan, hogy milyen taszítóak! és tényleg csak lúzerek vannak meg diszkóspicsák!), de amint kiderült igen szerencsésen, ugyanis 4est kaptam. az előzőre meg ötöst. így derült ki, hogy engem talán le kell terhelni, mert ha csak egy vizsgára kell bemennem (tegnap pl délután 4-re), akkor aztán tuti megbasznak. ahogy gondolom tegnap is.

így kezd kicsit rapszodikussá válni a zsindexem akarom mondani az indexem, 4-1-1-5-4, mindig is tudtam, hogy a végletek embere vagyok, de mivel az egyeseket kijavítom, csak egy átlagos, középszerű bizonyítvány lesz. pritti hjúdzs Dikket meg úgysem akarok már, úgyhogy tulajdonképpen telibeszarom. az egyetlen, ami fáj, az az, hogy én igazából rettentő okos és jó felfogású vagyok, a lustaságom miatt viszont – ha valaki a jegyeimet nézné – azt hinné, hogy valami fogyatékos bölcsészkurva vagyok. persze még azok is diplomások lehetnek, és a jegy akkor már nem számít, de akkor is. (de nyugi, annyira azért nem zavar, hogy tegyek ellene.)

kicsit elkalandoztam, a lényeg az az, hogy sikeresen halad a küldetésem, másfél éve bizonyítom, hogy ez az egyetem tényleg egy minősíthetetlen színvonalú lufi, ami remélem egyszer kipukkad. ahol kék fényben úszik az üvegkocka, ahol igazi kétszínű seggnyaló brüsszeli bürokratákat nevelnek, ahol diszkó zene szól a szünetekben, nincs térerő, az “elitképzésben” 170-en vagyunk a 12 helyett, monster energy drinket dobálnak egy terepjáró platójáról, gólyabálon büdös parasztok hánynak az aulában (ezt csak index videón láttam), bárkit felvesznek és bárkinek diplomát adnak.

szomorú a világ. amúgy mélyebb tartalmat akartam, tegnap este még “egybenebben” volt, de valahogy így péntek negyed hétkor kicsit le vagyok szívva az irodában. haza is megyek.

amúgy meg kell mondjam, ez a pitt schmálos sztori igencsak demotiváló így szakdoga írás közben. pedig az álamfő dolga az lenne, hogy példát mutat a nemzetnek. epik féjl.

 

* amikor újraolvastam a bejegyzést, hirtelen megijedtem, hogy miért írtam én görögöt. aztán rájöttem, hogy elenire gondoltam, szóval nem voltam szétesve, csak hogy mindenkit megnyugtassak.

4 hozzászólás

Subscribe to comments with RSS.

  1. jadu said, on január 16, 2012 at 10:16

    a legtöbb nyelvvizsga meg van 60%-tól ez nem csak a Corvinus kiváltsága :D amúgy gratu…

    És… dobpergés… egyetértek !!! De komolyan. A híres Corvinusnak csak két értékelhető karja van és azok a Gazdálkodás- és Közgazdaságtudományi (de inkább csak a Közgazdaságtudományi) a többi nevetséges (oké a szociológia még jó, ott bazira jó a kutatásmódszertan, arra ráfekszenek rendesen) … és bazira nehéz bekerülni úgy az egész intézménybe (hogy mi a fszért nem tudom) de ha már bent vagy hawaii buli szex drogok (főleg a társadalomtudományi karon, meg nemzetközisek lol, még anno a tanárok is szidták, h mi a fenének kellett egy ilyen semmilyen szakot indítani)… de kb. csak a sznob fejeket látod mindenhol abban az épületben és a nagy corvinusos felsőbbrendűségű tudatukkal mereven a seggükben…

    Egy jó marketing az egész Corvinus.

    De ugyanez vonatkozik a vááááúristen ELTE-re is… és még sorolhatnám…

    és én is blusta vagyok… az indexem kb hasonló… de leszarom, mert tényleg leszarom… eleve az egész magyar felsőoktatás egy jó vicc :)

  2. szexesnyuljork said, on január 16, 2012 at 10:46

    az a durva, hogy nem nehéz bekerülni. éppen 50 százalékot értem el a felvételin, mivel csak üldögéltem, nézegettem az embereket, és ami tetszett kérdés, megválaszoltam. szóval ahova 50 százalékkal felvesznek… tudod, ez a nem-akarok-olyan-klubnak-tagja-lenni-ahova-engem-is-felvesznek. sziccsuéjsön :D

  3. jadu said, on január 16, 2012 at 11:43

    lol… pedig a 463 pontot elég húzós összekaparni… de komolyan… azaz nekem, mert mindig is tettem a jegyekre… ami érdekelt azt tanultam, a többi meg igen, meg volt :D

  4. szexesnyuljork said, on január 16, 2012 at 11:46

    jaaa, a BA-ról nem tudok, én csak az MA felvételiről beszélek :] oda már bárkit beengednek, ezek szerint BA-ra nem :D


heh?

