Szexésnyúljork

1103#

Posted in éjjel, önsajnálat, fesön, kárriér by szexesnyuljork on január 8, 2012

azt álmodtam (a futurisztikus, hiperfejlett, másik univerzum-beli látogatásomon kívül, ami amúgy az éjszaka nagy részét kitette), hogy 55 forint a dollár és a litát így 15805 forintért meg tudnám venni. 15805! ezt kiszámoltam álmomban a telefonomon. aztán akkor is kiszámoltam, mikor felébredtem, csak hogy megtudjam, mégis mekkora tudatalatti matekzseni vagyok… hát 8800 jött ki. majdnem. (annyiért is megvenném :D)

ezért vagyok a legmérgesebb erre az egész forint-árfolyam dologra. ugyanis 40ért – amíg nincs rendes munkám, mert utána az első dolgom lesz! – nem tudok cipőt vállalni. nyünyünyü :(

heh?

