Szexésnyúljork

1097#

Posted in apróörömök, önsajnálat, fesön, nappal, vattafakk? by szexesnyuljork on december 28, 2011

helyzetjelentés lányoknak.

nyilván az én szemszögemből, a “teljes körűtől” pedig annyira messze van, mint [és akkor most mindenki képzeljen ide egy peter griffines hasonlatot].

mng

tíz helyett ötfélért kurvajó, vastag sortok.

a kabátok engem nem érdekeltek, de ahogy láttam, elég durva volt a felhozatal.

ezen kívül tollas vállú, csipkés, diszkóskurva felsők. állatminták és inappropriate alkalmazása a sequin-nek. hát igen, a mango még mindig nem my cup of tea.

zara

ez is fostos továbbra is, bár ahogy távolról láttam, a cipőkből most elég jó a felhozatal. még a chino-kból is meglehetősen sok van, de 7ért leértékelve nem fogom megvenni azt, ami csak nagyjából állt jól, mert még annak is szar volt a szabása. a próbafülkékhez lassú-lassú sor, maguk a fülkék pedig még mindig iszonyatosan koszosak.

pull&bear

a kis kedvencem. sötétkék susi dzsekibe belezúgtam, de most céltudatosan kellett vásárolnom. a leghasznosabb pillanatai azért mégis azok voltak a tegnapi körútnak, hogy végre meg lehetett kukkolni az új szezont – néhány helyen – és a pull&bearben beszarás jók voltak. nyilván semmi olyan, ami az asos-on nem lenne elérhető már vagy egy éve, de attól még a következő kiárusításra van mit tartogatni. például a krémszínű csipke sortot (ami az én hófehérkéhez hasonlatos alabástrom bőrömön nem mutatna túl esztétikusan), ugyanígy részben-csipke felső, méghozzá mellzsebbel (ez meg szintén egy megszilárduló mániám), fekete bőrruha, és az a kis zakó, ami meg anyagában és szabásában totál chanel-re hajaz. na egy olyat érdemes lenne. árban persze ott vannak rendesen, de minden reményem a következő leértékelésben.

h&m

ide is csak berohantam, de végül fülig érő mosollyal távoztam, mert meg tudtam venni 4ezerért azt a 9ezres barna mad men/christina hendricks ruhát, amit kinéztem magamnak. [kissé “kövérít a tény”, hogy másfélszer vagyok a képen, de ez van.]*

[itt jegyezném meg, hogy ilyenkor a nemrég vett ruháim címkéit is meg szoktam nézni, csak hogy tudjam, mennyire basztam rá. most viszont szerencsém volt, mert amit megvettem teljes áron, már vagy nem volt belőle, vagy nem értékelték le, úgyhogy semmi miatt nem kellett a fejem az öltözőfülke falába vernem.]

bershka

a felhozatalról inkább nem ejtenék szót, részemről legalábbis semmi hordhatót nem láttam, de legalább – kivételesen – nem volt undorító a közeg és nem kellett a ruhákon taposni.

stradivarius

most is itt találtam meg a salvationt, sikerült megkaparintanom az utolsó normális bőrhatású leggings-t, 5 helyett 2ért, illetve egy fényes, pezsgőszínű, silky chinot, ami végre megnyugtatott, hogy nem lehetetlen küldetés ez az egész. viszont! el kell panaszolnom a csalódottságom, és egyben figyelmeztetnék mindenkit arra, hogy ezekben a leárazásos napokban kiemelten kell ellenőrizni a címkéket és a ruhahalom feletti kiírást (a fizetésnél is), ugyanis a stradivariusban több termék félre van árazva. a chino esetében például az történt, hogy rá volt írva az akciós címkével, hogy 6 ropi, viszont a nadrághalom fölött, amiben csak ezek a nadrágok voltak (szóval csak róluk szólhatott!), a következő szöveg állt: “nadrág, csak most, 3990”. amikor ezt fizetésnél szóvá tettem tök hülyének néztek és mondták, hogy biztos valami vásárló odébb rakta azt az egy nadrágot, vagy az volt a táblán, hogy 3990-től. ez utóbbira van esély, viszont, mint már említettem, ezen a polcon csak ez a fajta nadrág volt, és ha csak egyféle termék van, akkor miért lenne “-től”, illetve a nadrágok átpakolása meg aztán tényleg … na. a leggings pedig 4 ropira volt árazva a gép szerint, de a matrica 2-t írt, ott persze nekem lett igazam, úgyhogy figyelni!

mindent összegezve: hosszú, izzasztó, kiborító sorok a próbafülkénél és tolakodás a pénztáraknál, de van néhány olyan darab, amiért még én is hajlandó vagyok ájulás közeli állapotban várni néhány percet. sajnos azonban megint nem okozott csalódást a magyar vásárlói társadalom, ilyenkor hirtelen megértem, hogy tudat alatt miért szoktam át az internetes shop-okra. azt viszont meg kell hagyni, hogy a NŐK nem lustálkodtak; egy gyors bejglis reggeli után már budapest lakosságának fele a váci utcán tülekedett.

nekem viszont most sikerült annyira elbasznom az időt, hogy megint rosszkor érek az ikeába, és a legnagyobb tolakodó-paraszt-proli tömegben kell kimentenem azt a néhány tányért, amit be kell szereznem még szilveszter előtt. fákk.

p.s. na most kéne visszamenni a stephansplatz-i forever21-ba, bevásárolni…

* [mondjuk maga a ruha is kövérít, de csak olyan hendrickses, nőies módon, ami ide kifejezetten illik.]

2 hozzászólás

Subscribe to comments with RSS.

  1. kacskaringo said, on december 28, 2011 at 17:35

    a h und m meg a stradivarius a legjobb.

  2. metaneira said, on december 29, 2011 at 00:35

    óó, nem hiába vagyok én ilyenkor 6oo km-re Pesttől :D


heh?

