Szexésnyúljork

1085#

Posted in éjjel, fesön, vattafakk? by szexesnyuljork on december 13, 2011

azon viszont egyre jobban kibukom, hogy a köcsög zara és társai folyton másolják a nálunk ismeretlen külföldi shopok cuccait, például az asos termékeit, de ez a leggyengébb példa, mert az azért tényleg egy elég durva tár. de ennyiből például majdnem hiába veszek egy LOVE ruhát, ha a buznyák zara koppintja őket, csak azért, mert külföldön kezdenek befutni. persze, nyilván jó, hogy nekem néhány hónappal előbb van, de annyira idegesítő ez a hungari tömeggyártás, és akkor szembejön az utcán és azt hiszi, hogy haha én is ott vettem, pedig haha kurvára nem.

nyilván terjed a divat, ez már csak egy ilyen dolog, de azért az utálatos és nem fair, hogy az előre gondolkodás és a jól informáltság végül semmi látványos (!  mert az egy dolog, hogy én tudom…) előnyt nem ad, hiszen a parasztja azt hiszi, hogy mi ugyanolyanok vagyunk.

ez most biztos bunkó volt, de felmentem a zara oldalára és tele volt inlovewithfashion koppintásokkal. és ez kicsit felkúrt. pedig nyilván az assimetric maxi dress téma is csak egy egyszerű divathullám, mint a kis hazánkba ősszel megérkezett sequin áradat, amin meg ugye nem csodálkoztam.

közben az is eszembe jutott, hogy azért nem csinálnék szívesen fashion blogot, mert kurva irigy vagyok.

5 hozzászólás

Subscribe to comments with RSS.

  1. jadu said, on december 14, 2011 at 12:28

    dededededede – most elárulom mennyire segghülye vagyok ehhez – a zara nem spanyol, vagy mi? A bershka pl tudom, h az.

    szóval ez a hungari mass dolog…nem értem…

    btw: néztem az asos oldalát és vááá, nem fogok durván 65ezerért (és ez még nem is olyan drága :D) egy táskát venni… pedig annyira szép volt :(

  2. szexesnyuljork said, on december 14, 2011 at 13:08

    de igen, ráadásul egy nagy cég ez mind. az viszont ugye nyilvánvaló, hogy minden régióba mást visznek, és azt sem kell elmondani külön, hogy ide ráadásul a leggyagyibbakat nyomatják. ami mindig csalódás, mert nézek egy svéd vagy thai lookbook postot, látok valami kivételesen jó zarát, de akkor az száz százalék, hogy nálunk meg nincs. persze ez a hángöri dolog így valóban nem igaz, nekem a váci utcai élmények ugrottak be és annyira felhúztam magam hirtelen, hogy ez lett belőle. :D
    csak akkor ha már nyomtaják az olcsó koppintásokat, akkor meg miért még azoknak is a legszarabb rétegét hozzák ide?
    amúgy az asos-on nem csak drága cuccok vannak, de a valuta ára is fontos. sosem voltam még ennyire képen a napi font és dollár árfolyammal, mint mióta külföldről rendelek :D

  3. jadu said, on december 14, 2011 at 13:50

    Értem már!!! :D
    igen, ez nekem is feltűnt, hogy itt sokszor más van mint külföldön (vagyis, inkább hogy itthon nem találok sok olyan cikket, ami kint van), pedig ugyanaz a márka és cég… mangonál is ez van, kapjákbe! :P
    de eddig nem gondoltam bele sokat (csak annyit, h biztos elkapkodták előlem :D)…
    Na ja, nézegettem tovább az oldat, bőven lenne mit néznem még (jó nagy a választék), s elég rendes leárazások vannak… de akkor is, 175 fontos (eredetileg 200 font) french connectionos táska most egy kicsit drága a nyomi kis magyar átlagfizetésemnek :D
    amúgy külföldről rendelni jó (és néha mérföldekkel olcsóbb, ez a vicc), anno amazonnal és ebay-el kezdtem…

  4. szexesnyuljork said, on december 14, 2011 at 14:36

    a múltkor egy olyan brit ékszerboltot találtam, ahol a magyar árakhoz képest minden kb fele. dizájnos kis gyűrűk és fülbevalók 800ért, stb, persze ott van szállítási díj, de az a 700 forint belefér, mert annyit meg többszörösen megsprólok. ez is durva. és legalább nem egy h&m bizsu, hanem mondjuk van belőle 10-100 darab a világon. az lesz a következő kis csomag, amit rendelni tervezek :)

  5. 1097# « Szexésnyúljork said, on december 28, 2011 at 13:20

    […] – néhány helyen – és a pull&bearben beszarás jók voltak. nyilván semmi olyan, ami az asos-on nem lenne elérhető már vagy egy éve, de attól még a következő kiárusításra van mit tartogatni. például a krémszínű csipke […]


heh?

