Szexésnyúljork

1084#

Posted in apróörömök, éjjel, önsajnálat, egyetemes, fesön, kaja, kárriér, marcel, nappal, szerelmes nyáladzás by szexesnyuljork on december 13, 2011

betegágyamból, mint taknyos főnix éledtem újjá és igencsak szorgos napot zárok (egy kis gossip girl-el angolozással).

reggel felkúsztam a mégmindignemtudommilyen hegyre, tán’ az a rózsadomb ott a második kerületben, ahova a 11es busz megy fel? ezt sosem vágtam. szóval felkúsztam, még jó, hogy 13 centis sarkakat választottam a nagykövetségi körúthoz, mindenesetre csináltam egy szép interjút (a nagykövet szerint a szakdogavezetőm téved. és akkor innentől vagyok gondban, kétségbe vonva az ma thesis egész hipotézisét, nem gáz, ugyan). utána toltam egy sajtos fornettit, ha már éhes disznóként tegnap azzal álmodtam, majd írtam két cikket. utána posta, ahol felvettem a legfrissebb asos küldeményt (ismét megkérdeztem, hogy nem érkezett-e ma még valami, de a füzetben megint nem volt ott a nevem, erre mire hazaérek, itt van betűzve az értesítő, wtf, komolyanmár), majd a küldemény egy részét lepasszoltam a magyar asszírológia egy prominens alakjának (annyira vicces belegondolni, hogy amikor vizsga közben egy professzor azt mondja, hogy “kedves vizsgázók, elnézést, 20 perc múlva visszajövök”, akkor senki sem hinné, hogy a feleségének rendelt asos öveket megy átvenni. sokkal inkább valami akadémikus kávézásra tippelne az ember, fontos kollégákkal, meg hasonlók. mostantól más szemmel nézem a tanáraim.) aztán szépen bevásároltam a maccsban, majd hazakullogtam. a talpacskám nem különösebben fáj, de az egy literes ananászlevet már csak remegő kézzel tudom megemelni. tényleg terveztem még némi tanulást, de azt hiszem most valóban beiktatok egy kevéske szünetet, elvégre kedd van, amikor sok új sorozatrészt lehet letölteni megnézni legálisan. (ehh, most látom, tegnap mindenből szünet volt, csak colbert és stewart maradt nekem) és annyira szép tollas retikülöm (kláccs! :D) lett, hogy totál odaáig vagyok, marcellel nem győztük szagolgatni, mert igazi külföldi-újcucc szaga van, ÓJE! ahh, és az a pulcsi. (ami karácsonyi ajándék a faszimtól, szóval majd meglepődök.)

apropó karácsonyi ajándék, azt hittem idén is ilyen utolsónapos dolog lesz, de azt kell mondjam, egész jól haladok. bookline is my friend. és most tolok némi baguettet májkrémmel meg lengyel füstölt edámival. talán meg is sütöm, de akkor sajtkrémesen. …. real problem muthafucka.

ja és a pélóbarna januári vodafone számlája már ide jön, mert akkor már aztán tényleg ő lesz az úr a háznál, jeej :]

heh?

