Szexésnyúljork

1081#

Posted in éjjel, kaja, vattafakk? by szexesnyuljork on december 10, 2011

mi ez a nagy mazsola-utálat, de most komolyan? még a saját férfim is. nagyon rosszul esett, de sajnos nem volt nagy csalódás. miért vagyunk olyan kevesen, akik szeretik a mazsolát? igaz, számomra is sokk volt, mikor néhány éves koromban megtudtam, hogy a mazsola nem más, mint aszalt szőlő. és igen, rosszul esett, hogy nem egy önálló gyümölcs. ettől függetlenül még mindig kellemes meglepetésként ér, ha felfedezek egyet-kettőt egy túrós táskában, vagy a püspökkenyérben, mert emeli a nedvességtartalmat. (kissé túlzottan realisztikus mondat befejezés, de ez van.) talán egy barátnőm van, aki szereti a mazsolát, de rajta kívül mazsolahater-ek vesznek körül. ami rosszul esik. és az évek során kiderült az is, hogy három fajta ember van. a normális, azaz az én fajtám, aki szereti a mazsolát minden esetben. a félkettyósok, akik csak magában eszik meg, de ha sütiben találnak rá, akkor kikészülnek. és persze az abszolute intoleránsak (és ezáltal magukban tolerálhatatlanok), akik semmilyen körülmények között nem hajlandóak a szájukba venni ezt a bizonyos aszalványt. sajnos ezt a csoportot gazdagítja a barátom is, akitől viszont éppen ezért volt hatalmas bók a reggeli, amikor azt mondta, hogy még mazsolával is (pfff! – a szerk.) eszméletlen finom volt az apple cumble-öm. amit legközelebb mégis fele-fele mazsolás-nemmazsolás tepsivel fogok sütni. mivel azonban egyre több emberben kell csalódnom, muszáj megtudnom, hogy milyen alávaló, gasztroge**k olvasnak.

komparatív külpolitikán épp a felmérések módszertanán nevettünk, ugyebár nem mindegy, hogy kiknek és hogyan teszik fel a kérdéseket. én, mint befolyásolni vágyó kutató, imigyen terellek titeket a helyes útra.

ápdét: ja és az apai becenevem mindig is mazsola volt, ezért személyes sértésnek is veszem! :]

15 hozzászólás

Subscribe to comments with RSS.

  1. jadu said, on december 10, 2011 at 18:58

    Ez a szavazás, politikailag inkorrekt :) azt a bizonyos pártot hivatott erősíteni. De jó fej vagyok, nem titkolom, a mazsola semmilyen körülmények között nem hiányzik.

  2. szexesnyuljork said, on december 10, 2011 at 19:03

    igen, mint említettem, hálával tartozom a komparatív külpolnak, hogy mára ihletet adott, bár nem mintha újat tanítottak volna és új információként ért volna ez a kutatás-befolyásolási módszer :D

  3. jadu said, on december 10, 2011 at 19:16

    amúgy a mazsolához is fel kell nőni… anno szívrohamot és sírógörcsöt kaptam (erős túlzással), amikor véletlenül (a túrós táskából) mazsola került a számba… ma már nem görcsölök ezen :) egyre toleránsabb vagyok…

  4. metaneira said, on december 10, 2011 at 19:20

    hát én nem akarom megtalálni semmiben, köszi :D

  5. metaneira said, on december 10, 2011 at 19:21

    az én apai becenevem meg Dezső volt…sokáig eltartó gender-problémáimra ez lehet egyféle magyarázat.

  6. szexesnyuljork said, on december 10, 2011 at 19:22

    BUSTED!!! :D

    szóval akkor ez ilyen spenót-dolog is? igaz, végül is huszon-harminc évesen nem illik felvisítani a pékség előtt :]

  7. jadu said, on december 10, 2011 at 19:38

    ááá Dezső… jó fej a papa :D

    spenót rlz… húszas éveim felénél járva nekem csak a szemem visít fel a pékség előtt, az még totál okés ennyi idősen…

  8. Bora said, on december 10, 2011 at 19:45

    Abszolút igen. Tegnap óta mióta posztolva lett a kép tipródom, hogy most kipróbáljam-e vagy ne.

  9. szexesnyuljork said, on december 10, 2011 at 19:49

    definitli! 10 perc alatt elkészül és mmmmm olyan finom!! felül ropogós, alul almás trutyis jáááj, mindjárt tolok még egy adaggal :D
    és még a faszkalaposom is megemlékezett róla az ő kis blogján :D

  10. espritbleu said, on december 10, 2011 at 23:06

    engem a nagybátyám hív mindig mazsnak. : D kiskoromban egyszerűen imádtam a mazsolát, állandóan azt akartam enni. aztán egyszer kaptam két eegész zacskóval, és örültem, mint majom a farkának, hogy juhé. ezután következett az, hogy begyűrtem két marékkal a számba, és azt hiszem, innentől kezdve már annyira nem voltam oda érte olyan betegesen. miután a két zacskóval elfogyott, kokrétan nem ettem évekig mazsolát. amúgy szeretem, meg szeretem a kuglófban megtalálni, vagy madártejben. vagy abban a diákcsemegében mogyoróval (olyan furcsa szó ez, hogy diákcsemege…).
    na szóval, ennyit a mazsoláról és rólam. :D

  11. Szandi said, on december 10, 2011 at 23:26

    Személy szerint rühellem a mazsolát, a spenótot is. Bár a mazsolát azért csak jobban, mert arra rá tudok harapni, ha valamiben okosan van elrejtve, a spenót meg feltűnő.
    Olyankor könnybe lábad a szemem és keserűen veszem tudomásul, hogy ezt bizony le kell nyelni.
    (giggity)

  12. szexesnyuljork said, on december 11, 2011 at 00:09

    who else but quagmire?

  13. eszter said, on december 11, 2011 at 07:43

    Baszki, en nem ertem, h lehet nem szeretni a mazsit. Es pont azert, mert aszalt szolo. Turos pali faszt se er nelkule. ( Turo es fasz, wtf?)

  14. kacskaringo said, on december 11, 2011 at 09:26

    Én olyan jófej vagyok, hogy ha nem tudok róla, akkor nyílt út vezet a gyomrom felé.
    Ha meg előre sejtem, az már más tészta…

  15. szexesnyuljork said, on december 11, 2011 at 16:37

    @eszter: a kommented előnézetben elég rossz képet festett. nem tudtam, hogy mi lesz itt a túró-pali(mint férfi)-fasz összefüggés kicsit megzavart. de amúgy abszolút, a túrós palacsinta tényleg semmit nem ér nélküle.


heh?

