Szexésnyúljork

1068#

Posted in önsajnálat, nappal by szexesnyuljork on november 30, 2011

nagyon fáj a buksim, de két óra múlva valami kiállítás megnyitóra kell mennem, hogy rettentő fontos emberekkel találkozzak. nyeh.

viszont ma eddig nagyon ügyes voltam, bankoztam, csájnízpipere boltoztam (kétmosszrúzs nyóccázé’, vágod), meg ilyesmi.

most megpróbálok csillezni egyet a family guyra, amíg csak lehet. mert aztán meg lábakat kell szerelnem a konyhaszekrényekre.

tegnap este meg nagyon felhúztam magam a faszimon (munkaügy) és eléggé megijedtem, hogy jaj mi lesz itt, aztán eszembe jutott, hogy ma este 7től MENSTRUÁLOK, úgyhogy olyankor szerencsére nem számít megalapozottnak semmilyen hiszti.

szorrifordabedkváliti, de ezt most iderakom, hogy érdekesebb legyen ennek az erőltetett élőbenavillából bejegyzésnek a vége.

 

heh?

