Szexésnyúljork

1064#

Posted in éjjel, nappal by szexesnyuljork on november 24, 2011

ezt az igencsak hiánypótló bejegyzést a másikmásik eszternek küldöm.

 

igazából csak ennyit akartam, milyen vicces lett volna, de nem akarok mindenkivel kiszúrni – csak a másimásik eszterrel – ezért elmesélem, hogy ma dugtam, hajat- és fogatmostam, kaját rendeltem a papírtigrisből (ami másfél órát késett), sorozatokat néztem angoloztam, bükk munkalapot pácoltam, mostam színeset és fehéret, a szimplán mozivá visszaalakult toldiban interjút készítettem egy nagyon menő nővel, majd visszaültem a gép elé, hogy ezt leírjam. mindezek mellett azt is megtudtam, hogy a faszim legjobb barátja hiperszuperallergiás a macskákra, ezért valszeg sosem fog idejönni. pedig én már elképzeltem, hogy majd jönnek a faszim haverjai és jól fogják érezni magukat itt. hát ennek picit lőttek. de már így is túl sokat írtam, hiszen csak minimálisan ragozott igéket akartam egymás mellé pakolni.

na de hát tessék. egy izgalmas blogbejegyzés. csak másikmásik eszter kérésére.

2 hozzászólás

Subscribe to comments with RSS.

  1. másikmásik said, on november 24, 2011 at 23:36

    ki volt a nagyon meNŐ? (haha tudom, hogy nem vicces)

    • szexesnyuljork said, on november 25, 2011 at 00:16

      még titok :D és tényleg béna vicc volt :D


heh?

