Szexésnyúljork

1059#

Posted in éjjel, fesön by szexesnyuljork on november 15, 2011

komolyan néha ott tartok, hogy indítok egy saját fashion blogot, mert ami ebben az országban megy, az valami borzasztó.

mindegyik magyar blogger kurvaciki. ezt én sajnálom a legjobban. najó, nem a legjobban, de azért elkeserít.

a mai business in fashion előadáson azonban eszembe jutott, hogy legalább a legjobb magyar designereket kirakom blogrollba, hogy terjesszem az igét. apparently nagy szakértő lettem, legalábbis a nanushka boltban úgy gondolták, pedig amúgy nem vágom a divat témát, csak a magyarokat. ezzel pedig állítólag iszonyatos kisebbséget testesítek meg. ti, kedves ÁTLAGEMBEREK ugyanis – az előadók szerint – nem ismeritek a magyar tervezőket.

szerintem ez lehetetlen, de azért bogarat ültettek a fülembe. voilá: új blog link kategória.

4 hozzászólás

Subscribe to comments with RSS.

  1. jadu said, on november 24, 2011 at 14:34

    ó, el akartam menni a fashion in bsns előadásra…de csak akarás lett belőle… Annyira sajnálom.
    aztán a tegnapit is sajnos kihagytam (rohadt meló)

    amúgy helló, ma találtam ide s tetszik, amit eddig olvastam… szóval, ha nem gond, továbbra is látogatni foglak ;)

  2. szexesnyuljork said, on november 24, 2011 at 14:57

    tegnapi? mármint a videó feszt? az ma is tart :]

    amúgy örülök, üdv :]

  3. jadu said, on november 24, 2011 at 17:47

    Tegnap a mi kell a nőnek, mi kell a férfinak? előadás volt,

    http://kozgaz.bcehok.hu/index.php?page=szakmai&datum=2011-11-23

    [szóval lehorgonyzom ide egy kicsit, van mit olvasnom. :)]

  4. szexesnyuljork said, on november 24, 2011 at 17:56

    jaa, azt hittem a tegnapi alatt egy másik divateseményre gondolsz. :]

    igen, ez olyan, mint amikor a sokadik évadban kezdesz el egy sorozatot és egyben lenyomhatod, nem kell egy hétig várni az újabb részre :D


heh?

