Szexésnyúljork

1032#

Posted in önsajnálat, nappal, vattafakk? by szexesnyuljork on szeptember 30, 2011

azt még azért elmesélném, hogy a minap leveleket borítékoltam itt a munkahelyen, majd – miközben eldicsekedtem a benne lévő tartalommal (amit egyelőre nem oszthatok meg, mert akkor oda a meglepetés a blogomat olvasó bizonyos címzettek számára) – egyik kedves munkatársam felhívta arra a figyelmem, hogy a postások nagy többsége igencsak tanulatlan buta fasz. (én: jaj, ne mondj ilyet, biztos nem!) szóval, ha jót akarok, akkor a the netherlands mellé írjam oda azt is, hogy hollandia, mert különben ki tudja, mennyit baszakodnak majd vele azok a szerencsétlenek.

nos, az első borítékra szépen rá is írtam, ahogy tanácsolta, ám a boríték – sokat porosodván a rovat szekrényében – már nem ragadt úgy, ahogy rég. tulajdonképpen ma már semmi sem ragad úgy, ahogy rég. de nem is ez a gond. nem csak ez. gondoltam megnyalintom, rásegítek, pedig aszottragasztós papírt igazán nem jó nyalogatni, ezt sok év tapasztalatából már sikeresen leszűrtem. no, mély lélegzetet vettem, megnyaltam és odatapasztottam, ahova kell. mondanom sem kell, hogy a papír néhány perc elteltével lassan felpöndörödött; vélhetően a nyálam is azok közé a dolgok közé tartozik, amelyek már nem ragadnak ugyanolyan jól, mint régen.

aztán arra gondoltam, nem lesz jó, ha drága barátnőim egy igencsak gusztustalan formában, a nyál és a ragasztó izgalmas és testes keverékének képében kapnák meg a dns-mintám. így két, frissebbnek tűnő borítékot vettem elő. a hollandiai úticélú esetében azonban lustaságból (vagy inkább a megszégyenítést elkerülendően megelőlegezett bizalom meleg érzésétől vezérelve) már nem írtam rá: hollandia. (a ‘holland’ még nem is lett volna olyan gáz, de gondoltam, carpe diem! éljünk veszélyesen*, megkockáztatom a dolgot. márminthogy örökre elveszik az a fránya meszidzs in ö bátl.) ireland kapcsán pedig még mindig naívitást mutattam.

másnap reggel elslattyogtam a nyugati (more like eiffel) téri póstáhóz, hogy eljuttassam üzenetem annak a két állatbarátnak, akik idegen országokban vigyáznak húsos karú, kerek fejű, idegen gyerekekre. be is állok egy nemlétező sorba, semmi gyanakvás, hogy mi ez az üresség, ez a kongó előterű ablak, mögötte a feketére festett hajú, és megjegyezném egyáltalán nem fáradt tekintetű fiatal lány. (később az utcán megállva ugyanis a 10:39-es időpont kora reggeli mivoltára kentem a dolgot júindulatúan, de ismét naívan)

átnyújtom a két borítékot. első kérdés a dolgozó lánytól: “akkor mindkettő németországba megy?” én csak néztem bután, nekem valóban korai volt a 10:39 (akkor még csak 10:35. valószínűleg.) “nem, egyik sem.” “ez akkor mi?”- kérdez vissza a túlműveltség következtében kifinomultságát vesztő hölgy. “hogy ez mi? ez hollandia. the netherlands. az ireland pedig írországot jelöli.”

annyira reménytelen az élet. de legalább megírhattam sms-ben az éppen atomprogramisztán felé tartó kollégámnak: az apokalipszis közeleg, igaza volt, a képeslap az idők végezetéig németországban kering majd.

én továbbra is értetlenül állok a történtek előtt.

* megjegyezném, hogy egy bizonyos kúl ismerősöm miatt már alapból ‘j’-vel írom! elrontottak!**

** apropó kúl. ma láttam a palik lányát a corvinuson. ami nyilván szintén kúl.***

*** [köcsögök.]

heh?

