Szexésnyúljork

1018#

Posted in önsajnálat, nappal, szerelmes nyáladzás by szexesnyuljork on szeptember 9, 2011

this* has to stop. right now.

(vagy legalábbis a nagyon közeli jövőben. még amíg nem késő.)

*behaviour

ápdét. miszerint lehetséges, hogy kóros önbizalomhiányban szenvedek. (legalábbis jó lenne mindezt egy betegségre kenni.) valahol a szintén balfasz felszín alatt – egy vékony réteggel lejjebb – tudom, hogy fasza vagyok. vagy férfiak tömege az igénytelen.** viszont még egy szinttel (vagy akár sokkal) lejjebb lépve komoly gondokat találok. akár megtisztelő is lehetne, bóknak is vehetné a Férfi, hogy a korábbi véres-halálos rémálmok helyett ma már azokból riadok fel kiborulva, amikben mindenféle csajok hajtanak rá (és vicaverza), egyáltalán nem törődve azzal, hogy ott állok mellette. szerinte ezt nem lehet bóknak venni. szerintem meg lehetne. akár. és ez az egész tudatalatti – vagy akár nem is annyira tudatalatti – trauma úgy jött elő, olyan hirtelenséggel, hogy még engem is meglepett. hát még az Urat, mert alapja… nos az nem sok van. az egész tehát a fejemben – meg persze szerelemre vágyó ukrán lányok fejében, de cssss! – onnan kéne valahogy kitakarítani ezt a szemetet.

az is lehet, hogy a legelején lett elbaszva – ennek a kapcsolatnak a legelején, amikor a mértéktelen csajozásokról szóló sztorikkal traktált. illetve az egész dating history-m elején, amikor teljes bizalmat fektettem életem első szerelmébe. aki persze laza másfél hónap alatt kifacsart és átbaszott. azóta csak én facsartam és csak én basztam át.

és amikor – életemben először – eszemben sincs se facsarni, se átbaszni, akkor meg előjön ez az uralkodó, féltékenykedő, házisárkány, magánszférában turkáló szemét sárkány (megjegyezném, ez nem az az igazán szerethető fajta…), amitől mindig is rettegtem, hogy ott van valahol (és olyan leszek, mint a filmekben a gonosz otthoni nők, akiket elhagynak a végén a cuki új ismerősökért) és nagyon közel kerülök ahhoz, hogy az első (és nagyon remélem, hogy utolsó, mármint végleges) fasza kapcsolatomat darabokra morzsoljam és életem szerelmét szépen eltaszítsam magamtól, egyenesen a várakozó nunik terebélyes sorába***.

nyilván ennek a – megelőlegezett – betegségnek más tünetei is vannak, azaz az élet más területein is szenvedek tőle, de most faszi téren jelentkeztek a legdurvább rohamok. van erre valami pszichiáter, vagy… szóval hogy lehet az ilyet megoldani? any idea? … valaki? … akárki?

persze lehet, hogy csak egy menstruáló depresszió rohamról van szó. és persze ismét összehangolva néhány magányosnak ígérkező nappal. holnaptól szerdáig. fincsi lesz.

**persze egyáltalán nem csak a külsőségekről van szó. azzal nincs bajom. a kirakatokban meg egy csinos, de elkámpicsorodott fejű valakit látok. és ez az ijesztő. szóval valami baj van odabenn. és ez az önértékelési katasztrófahelyzet okozza ezt az egész rémálmos bizalmatlanságot is.

***ez nyilván megint fiktív kép. nem, mert igaz. csak vicc volt. vagyis mégsem. na! lehet, hogy megoldottam és csak egy laza skizoról van szó.

5 hozzászólás

Subscribe to comments with RSS.

  1. Szandi said, on szeptember 9, 2011 at 18:37

    szar dolog a menstruáció.
    ha elmúlik, és akkor is így látod, akkor írok még. addig meg tömjed a csokit, meg a sört.
    !

  2. Szandi said, on szeptember 9, 2011 at 18:38

    * valamint a fröccsöt.
    (erre amúgy ezt írta a vörpressz: Túl gyorsan követik egymást a hozzászólások. Lassítás!…regulázd meg)

  3. szexesnyuljork said, on szeptember 9, 2011 at 20:51

    lehet, hogy leugrok egy üveg borért. de azt hallottam, hogy szánalmas egyedül inni otthon. igaz ez?

  4. Eszter said, on szeptember 9, 2011 at 21:37

    Nem igaz, volt már, h én is ráfanyalodtam. :P

  5. szexesnyuljork said, on szeptember 9, 2011 at 22:05

    akkor most igazi eszter leszek. :] elvégre az vagyok, na.


heh?

