Szexésnyúljork

1016#

Posted in éjjel, önsajnálat by szexesnyuljork on szeptember 7, 2011

nagyon nem lesz ez így jó. én ilyet eddig nem nyomtam. szóval valahol kurvamélyről sikerült előhozni belőlem. de, hogy mivel? mert az Emberrel egy szem probléma sincs. egy darab sem. egy icipici, miniatűr, atomméretű probléma sem.

a lányok hibája, nem az én fiúmé. ő csak olyan mint a többi, nagyon kis vak és nem ismeri a női praktikákat. hogy szandi szavaival éljek – pontosabban egy kedves régi barátnőm, zsófi szavaival – néma gyereknek anyja se látja a fától az erdőt.

és ezen nem lehet segíteni. én pedig korántsem voltam néma. de ez a mondat alanyának látásán nem változtatott. (sőt, inkább szegény gyerek kapja lebaszást, ha megszólal.)

most már csak egy üvegfalú wc-fülkébe kellene bezárnotok és pisilésre kényszerítenetek: minden rémálmom teljesülne.

heh?

