Szexésnyúljork

1014#

Posted in fémösz-ség, kárriér, nappal by szexesnyuljork on szeptember 6, 2011

jaj, nem is mondtam, hogy a minap rámköszönt csiszár jenő a folyosón. annyira megtisztelve éreztem magam. ezért már megéri dolgozni.

amúgy meg, mai vicces hír. csak, hogy művelődjetek. (bár a népszabiban volt. haha.) a cseh hadsereg mintegy fele túlsúlyos, és kurvanagy sörhassal rendelkezik. ezért parancsba adták nekik a kiosztott súlycsökkentő tabletták szedését. bár én nem voltam – és valszeg nem is leszek már – katona, eddig azt hittem, hogy ott nyomatják a tornát, futást, szögesdrót alatti kúszást és egyéb edzést, és nem kell szintetikus szerekkel lefogyni. már a katonaság sem a régi…

illetve. jött egy új gyakornok, elvégre szeptember van. kivételes módon nem ellenszenves, inkább lúzer, bár attól még lehet, hogy írni tud. a nevét mindenesetre nem hallottam.

a másik meg: ma vagy kapok munkát, vagy a mélybe taszítanak. mert újabb “beszélgetésre” vagyok hivatalos ma kora délután. szurk-szurk. meg a berni sünjei legyenek velem.

heh?

