Szexésnyúljork

1000#

Posted in apróörömök, előélet, nappal by szexesnyuljork on augusztus 23, 2011

történelmi számhoz érkezünk tehát; úgy hiszem, körbe kellett volna kukkantani a bloggerfriendek között, hogy ilyenkor mégis mi az illendő. szenvedtem rendesen, gondoltam elsütöm az egészet nagyi legújabb napvilágra került titkával, szigetes beszámolóval, vagy amolyan belemélyedős-évértékelős dologgal. azt hiszem, az lesz, ami belefér a kex és ebéd közti punnyadás rövid idejébe. ami, most nézem, húsz perc. természetesen a maradékok érkezése is várható, de ez a milleneumi ünnepelés annyira befrusztrált hogy inkább túlesek rajta. úgyhogy jöjjön egy kis plíz rivájnd:

százzal ezelőtt csájníz tüllruha (ami a szülinapos viseletem lesz – akármelyik romkocsmába is visz fröccsözni a Férfi) és JC Lita imádat (a fontos dolgokat még mindig nagybetűvel írom). még százzal azelőtt szójatej, hányinger és ígéret egy fennkölt ezredikre. azt hiszem, bátran kijelenthetjük, hogy ez bukó. háromszázzal ezelőtt menstruáltam. az azt megelőző centenárium alkalmával szaralak voltam, akkor mentünk szét először herr előzővel, amit aztán pontosan egy hónappal később végleges búcsú követett. utána hozzájutottam életem első bonsai fájához, amely azóta kínok kínjával távozott az örök vadászmezőkre. este meg a spanyolok egy ritka unalmas meccsen leverték az egyre erőszakosabb hollandokat és világbajnokok lettek. félezernél szakdogával szenvedtem – a következőt lassan el is kezdem, úgyhogy nem is olyan sokára várható további kurvaanyázás e téren. négyszázkor szülinapom volt. ehh, ismét csak egy hetem van hátra az újabb számváltásig. pföj. előtte ismét frappáns és tömör voltam, míg duecento örömére átmentem a rutin vizsgán. másodszorra. csak, hogy stimmeljen. (az olaszra nem kifejezetten emlékszem, ez jött így reflexből. meg a CC. rómaijul. miket nem tudok.) ahogy pedig így mentem lefelé, kicsit meglepődtem, de valóban hozzám nőtt ez a wordpress. hisz’ az első 150 bejegyzés kicsit szétszórva van a blogoszférában. no persze a százas még az eredeti nyúlia blogon található, régi szép idők.

igazából nem igaz. most van hepitájm, igazi, romantikus-nedves. persze, mint mindenhol máshol, itt is sok a kis gond, de azért boldogtalanság hiányában minden sokkal szebb és elviselhetőbb. ámlávínit.

a nagyiról meg annyit, hogy legutóbbi otthon-tartózkodásom alkalmával kiderült, a 24 a kedvenc sorozata és mindig nézi. tudom, hogy vannak ilyen sorozatos nagymuterek, de ő nem olyan. ezért meglepő ez az adalék. az is külön örömömre szolgált, hogy szerinte (is!) idegesítő ez a technikai fejlettség. mert az már nem is lehet igaz, hogy a műholdakkal minden egyes hangyát látnak ezek a fasza titkosszolgálatok. szóval teljesen szürreális. ahogy az is, hogy jack bauer hogyan él túl mindent. pedig a nagyi nem is olyan realista földhözragadt, mint én. és ezért kifejezetten örültem a felháborodásának.

heh?

