Szexésnyúljork

999#

Posted in nappal, partihard by szexesnyuljork on augusztus 11, 2011

fél óra után már előjött az emberundor, de a megfelelő pass-al elviselhetőbb helyeken lehet csillezni. ahol van szappan és wc papír, illetve össze lehet futni borival is.

viszont a kasabian gigaköcsög, hogy (állítólag) senkinek sem ad interjút, pedig már egészen beleéltem magam.

de legalább most van háromnegyed órám, hogy megírjak egy cikket, mert a kedves barátom tegnap szépen beajánlott, mikor már nem voltam benn, hogy “milennehaanyúl?”, hogy ne csak ő szopjon. kis disznó. és a mai beszámolót is nekem kell majd megírnom. ami fasza, mert én ilyen riportot még sosem csináltam. de jó gyerek, mert tegnap majdnem elvett, ma pedig el is fog. berugás meg nem lesz, nem hittem volna, hogy egyszer a 250/dl bornak örülök. köcsögök.

puszinyuszi.

ápdét: szenvedek, mert nem akarom elpazarolni a történelmi ezrediket. az orrváladékom viszont már unalmasan fekete.

4 hozzászólás

Subscribe to comments with RSS.

  1. Eszter said, on augusztus 17, 2011 at 17:09

    Én gigamázlista vagyok, idén is kisírtam, h ne kelljen kimennem a bandával melózni. Viszont fordítottam sokat a Szigetnek, sz’al fusizás megvolt. Remélem, jövőre is megúszom a terepszemlét. :)

  2. szexesnyuljork said, on augusztus 18, 2011 at 12:14

    nekem ez még mindig a legjobb volt, még akkor is, ha összesen két koncert érdekelt. de végre jó volt a társaság, nem kellett igazodni különböző emberekhez, nem rinyáltam semmiért és még beszámolót sem kellett írnom, csak kicsit segítenem. :]

  3. B said, on augusztus 19, 2011 at 04:48

    sztrájkba kezdek az ezredik kommentért asszem, ezt így már nem lehet elviselni :)

  4. szexesnyuljork said, on augusztus 19, 2011 at 11:06

    valami igen szofisztikátra készülök, néha meg arra gondolok, hogy ellövöm a nagyi legutóbbi beszólásával.
    tough question.


heh?

