Szexésnyúljork

985#

Posted in önsajnálat, nappal by szexesnyuljork on augusztus 5, 2011

no, elmentem a szigetes karszalagért, ami szép lila. még jó, hogy öt nappal előbb kimentem érte, így is fél órát álltam sorba. mindegy, rám rakták azt a köcsög, fehér 18+-as szalagot is, ami persze papírból van, szóval én azzal nem égek még öt napig, szépen leszakítottam oszt majd kapok másikat.
fáradt vagyok. elszenvedem magam erobikkra, aztán hazajövök csillezni. ez a péntek estém. holnap piknik, hétfőn pedig citromos joghurttortát csinálok majd. bizony.
izgi vagyok, mi?

napibalfaszápdét: mikor itthon voltam edzés előtt, gondoltam jó ötlet lesz még egy kicsit a napon szárítani a frissen mosott edzőcuccom. aminek köszönhetően a felszerelés felét itthon hagytam. mindegy, a kigyúrt edzőfaszi kölcsönadta nekem a (szerencsére szintén tiszta) trikóját, ami majdnem jó volt rám, tekintve, hogy a hatalmas melleim egész jól kitöltötték a teret.

most meg várom a fiúkat, hátha visszajeleznek fröccs-ügyben. mert azért csak nem ülök itthon. (bár úgy be tudnék aludni..)

heh?

