Szexésnyúljork

966#

Posted in apróörömök, kaja, nappal by szexesnyuljork on július 25, 2011

szóval az úgy volt, hogy miután megsütöttem a banános csokis muffint – ami btw kurvafincsi trutyis lett – elmentem gyantáztatni. abban a farmeremben, ami évek óta egyedüliként húzza, csak őt vagyok hajlandó hordani. (persze mosás idejére van több is, nincs aggódás) ennek következtében egy akkora szakadás van már rajta a – mondjuk úgy – belső combomnál, hogy felöltözve is lekaphatták volna az alsó bundámat.

mindegy, ez végül nem így történt. viszont a csokis helyre mentem a nagymező utcához, és furcsa is volt ez a csokiillat, olyan déja vu. mármint olyan, mintha ki sem ment volna az orromból. aztán beugrott, hogy persze, épp csokis muffint sütöttem. ezt elmeséltem a kozmetikus lánynak is, aki ezt követően ránézett a … (hogy mondjam a nunit szépen?) kozmetikázandó felületre, majd így szólt: “hát ez nem egészen ugyanaz.”

igaza van.

a nuni a máffin viszont tényleg nagyon finom lett.

CREAMPIE*

*lehet, hogy szótár kell már hozzám.

heh?

