Szexésnyúljork

963# igazi para halálos

Posted in önsajnálat, halál, nappal, zene by szexesnyuljork on július 23, 2011

na erre most nagyon ráparáztam, kurva ijesztő.

tegnap este 9kor lefeküdtem, azt hittem, csak délutáni hunyás, de reggelig nyomtam végül.

és többek közt azt álmodtam, hogy meghalt amy winehouse, és fel voltam háborodva, mert a netre felrakták a rendőrségi fotókat, ahogy felvágott erekkel fekszik egy kádban és kinn vannak a mellei és tök szürke a csaj.*

most meg bemondták a rádióban, mondom most, este 5ös BBC hír, hogy meghalt túladagolásban, délután 4 körül.

kicsit így kibuktam. mert ez azért olyan para. mert amikor ezt álmodtam, még élt, és reggel szólhattam volna valakinek, hogy figyeljenek rá. meg ugye van az a szöveg, hogy akinek megálmodják a halálát, az élni fog sokáig. jó tudom, hogy ez a halálhírét-keltéssel van, de az álom-halál az éppen mást jelent, újrakezdést, hasonlók.

mindegy. nem ez a lényeg, hanem hogy kurvapara. meg hogy meghalt. mert nem bírom az alkoholista drogosokat, de azért amy-nek hangja is volt. és ez olyan szomorú. hogy így ennyi. kárba ment kurvanagy tehetség. tett is érte rendesen.

legalább eddig vigyázott magára, hogy bekerülhessen az igen menő 27-esek klubjába.**

ezt meg twitteren olvastam: “Amy Winehouse dying is a scary reminder that Keith Richards might be a cyborg” haha :] megyek is olvasni egy kis LIFE-ot. azt hiszem azon amy-nek is át kellett volna rágnia magát.

* azt hiszem azt hozzá kell tennem, hogy álmomban iszonyat jó mellei voltak. természetesen nem lehettek igaziak, de nagyon pöpecül álltak, ahogy ott ki volt terülve a kádban.

na akkor egy kis rehab ennek örömére.

**már ápdételt oldal. mit ne mondjak, gyorsak.

Reklámok

2 hozzászólás

Subscribe to comments with RSS.

  1. Szandi said, on július 25, 2011 at 17:09

    Igaziból a fészbukk állapotomhoz akartam írni a kommentedre reagálva, de már sokan odaböfögtek, mire hazaértem a pampákról.
    Egy orákulum vagy, baz’meg! :D

  2. szexesnyuljork said, on július 25, 2011 at 17:16

    keményen nyomom!
    már küldik is az ajándékkosarakat, akik nem akarják, hogy velük is megcsináljam…


heh?

