Szexésnyúljork

962#

Posted in maipara-hipochonder, nappal by szexesnyuljork on július 21, 2011

no, még élek, szerencsére csak egy vazelin spriccelést kellett túlélnem – olyat, hogy azt még titfákk rajongók is megirigyelnék – , de nem volt röntgen, mert ahhoz én még pici vagyok.

fél centi mínusz az előző képekhez képest, ám az csak a holdciklus (hehe) oka lehet. így, sic!, feltételes módban, mert azt nem osztottam meg a nénivel, hogy én itt rágyúrtam az egészség dologra, reggeli töményemet aloe vera formájában fogyasztom immáron bő egy hónapja. immáron. immáron. no. három hónap múlva ismét találkozunk és majd akkor szurkálnak esetleg.

azt mondta, szoptassak és akkor lemegy majd (aztán persze szülés után meg klimaxozáskor majd kijön valami más), mert ez ilyen kislány betegség. szóval ha a férfi hazatér campusról, és kijózanodott, nekiállunk a gyerektémának. haha. not. majd, csak ha felvettek és kapok lóvét :]

a fotót most nyomtatott formában kaptam, ezért a perverzkedés az előző bejegyzéssel gyermekhalált halt.

heh?

