Szexésnyúljork

944# sending out an S.O.S.

Posted in éjjel, önsajnálat by szexesnyuljork on július 9, 2011

amúgy meg tudom, hogy én nem szeretek barátkozni, de néha frusztráló, hogy nincs egy barátnőm sem, akivel nyomulhatnék valami fesztiválon. vagy akárhol.* ezáltal egyetlen emberre vagyok utalva az egész világon, akinek viszont van kikkel mennie. félre ne értse senki, ez nem toborzás, tényleg nem akarok barátkozni, csak hát azért néha olyan fos.

persze az is frusztráló, hogy nincs egy fesztivál sem, ahol jó zene lenne.

*mielőtt még bárki félreértené, elméletben vannak ilyenek, csak gyakorlatilag nem elérhetőek. augusztustól meg aztán tényleg egyedül, mert húznak bébiszitterkedni külföldre.

uji: és olyan kurva meleg vaaaan.

ápdét: sikerült jól bedepültetnem magam. csak annyira fosfosfos, hogy az egyetlen legesjobb barátnőm elhúz köcsög dublinba, én meg itt maradok egyedül. (és az a helyzet, hogy hiába vigasztalnátok mindenféle ígérettel, egyikőtöket sem szeretem annyira, hogy akár csak az űr egy piciny részletét is ki tudnátok tölteni és érdekelne egy esetleges ajánlat. ami úgysem érkezik majd btw, szóval nem aggódom a lepattintás miatt.) és persze még elutazás előtt is elutaznak, mert persze a család is el akar tőlük köszönni, szóval nó csensz egy kis közös nyomulásra. de a néhányfős baráti körből sem ér rá senki, mert van ilyen, nem vagyok én annyira finnyás :] a másik meg, hogy egyetlen lehetőségem a nagytétényi családi fűnyírás. amitől meg néhány óra után kiborulok.      szóval eléggé szopóálarc. és épp az az egészben a szar, hogy annyira szociálisan fogyatékos vagyok, hogy az a meglévő 1-2 ember nekem létfontosságú. és le nem cserélném őket.

valaki azért sajnálhatna még, mert én magamat nagyon.

heh?

