Szexésnyúljork

942#

Posted in apróörömök, éjjel, fémösz-ség, fesön, kaja, kárriér, nappal, partihard, zene by szexesnyuljork on július 9, 2011

ma háziasságilag* aktív leszek. miután megettem a sütim és néztem egy jetsonst.

és két nap alatt hirtelen annyi ruhám lett, köszönöm a haunebunak, hogy öltöztet. de végre meg kell tanulnom másokra is gondolni, nevezetesen a faszimra. önző kis disznó vagyok. de ez ezentúl nem így lesz. (bár úgysem hordta volna, mert világos és rövid a sztájl! CSÖCSI!!!)  persze jó volt a koncert is. meg életem első turbo-ja, és még mindig nem szeretem őket, de az énekesnek csodaszép erős, pontos hangja van. kár, hogy nem a teraszon volt, hanem lenn, de azért a hangosítás szempontjából egyértelműen jó választás volt, jó volt végre úgy hallgatni haunebut, hogy nincsenek elbaszódva a mikrofonok meg az erősítők. meg voltak ismerősök is, mindketten jól éreztük magunkat, kellemes folyóparti szellő és halszag, még mindig ihatatlan folyóbor 210-ért.  szeretem ezt a pöcsfejet.

*szóval takarítás – de ilyen atom – és pizzarendelés. azt mert csak úgy.

és le kell kattanni az asos-ról, mert mérges lesz a futár faszi, ha kétnaponta hoz ide valamit. mert a férfi is erre a címre szándékozik bejelenteni magát. óje. 2012 január is getting closer biccs!

ja, ma az én cikkem van címlapon monokliban. le is megyek majd egy nemzeté’, amikor pizzát szerzek.

apropó

BOLDOG FÜGGETLENSÉGET DÉL-SZUDÁN!

heh?

