Szexésnyúljork

941#

Posted in alkohol, apróörömök, fesön, kaja, kárriér, nappal by szexesnyuljork on július 8, 2011

úje, meggyüttek a cuccok, csini vagyok as fuck (szandim), de azért azt elmondom, hogy nagy izgalmamban indulás előtt nem vágtam ki a pólóból az árcédulát, vagy mit. az asos-os lógót. de szerencsére belül volt, szóval nem szégyenültem meg, míg beértem a munkahelyre. de azért ez olyan tipikus. és a bőr sort is jó rám, kicsit nagy is, szóval janka rábaszott, de azt hozzá kell tennem, hogy fotón jobban nézett ki, mint élőben, őgyhogy nem fog megszakadni a szíve. hosszú pólóval tökéletes lesz. főleg télen, mivel, mint kiderült, ki van bélelve durván. óóó, viszont az a ballonkabát… ahhhh. az annyira csini, hogy beszartok!!!

naszóval. a szerkesztőségbe hoztam magammal csokis brownie-t, ami mandulával volt megszórva – ma vagyok egy éves a rovattal – utána pedig rendeltem sört a gösseres futároskodástól. szóval ma én voltam a legcukibb. ki ne akarna engem felvenni?? :D

heh?

