Szexésnyúljork

933#

Posted in abród, apróörömök, éjjel, kárriér by szexesnyuljork on június 30, 2011

fél éve nem hittem volna, hogy eljön ez a nap, de itt van. igen. végre!

nincs több soroselnökség, gödöllősködés, diplomáciai konvoj, piroska és enikő, és legfőképp a csíra PRIORITÁSOK! prioritások, phö! jaj, de nagyon megutáltam ezt a szót.

coming up next: szegény lengyelek.

  [nekünk meg a csájnízok]

 

és szomorú, hogy én itthon, míg a férjem egy ügyelettel búcsúztatja az elnökösködést és nem tudunk meginni egy ünnepi viszkit éjfélkor. vagy egy kis pezsgőt legalább. bár én most inkább csak vizet innék, kurvaszomjas vagyok.

heh?

