Szexésnyúljork

930#

Posted in apróörömök, nappal by szexesnyuljork on június 24, 2011

esős nyaralás közben végre van időm visszaolvasni néhány annika oldalt, főleg, hogy jankától a wc-n kaptam egy sms-t, amiben hirtelen azt hittem, hogy lebaszás követezik, de nem, csak annikáról áradozott. én meg elkezdtem visszalapozgatni, és kiderült, hogy ezt a bejegyzést korábban nem vettem észre. pedig szarráröhögtem magam rajta. mindenkinek – macskagyűlölőknek és macskaszeretőknek egyaránt – ajánlom. saját bejegyzés helyett :D

i love annika.

mi pedig addig seggemaszádrapattanhatot, akarom mondani 66-ot játszunk. vettünk kártyát meg minden.

heh?

