Szexésnyúljork

923#

Posted in apróörömök, éjjel, önsajnálat, kárriér, maipara-hipochonder, szerelmes nyáladzás, vattafakk? by szexesnyuljork on június 19, 2011

érdekelne, hogy ha a velvetnek feltűnt, hogy liptai k/claudia és a mokka szerkesztője egyszerre mennek nyaralni, akkor vajon a mi rovattársainknak is feltűnik, hogy mi is? és most már azt is tudják, hogy ugyanoda, hála az én bumfordi kis barátomnak, aki NEM FIGYEL. pedig direkt az orra előtt meséltem egy kollégánknak egy múltkori kávészünet alkalmával, hogy én bizony zamárdiba. direkt hagytam manőverezési lehetőséget azzal, hogy azt mondtam: a hónap végén valamikor. mind ezt azért, tudjátok, hogy ő már nem mondjon zamárdit, de mondhasson időpontot, amit persze látnak a szabadságos táblázaton, ami már nagyon szép színes. de jajj, az a drága, csak kikotyogta az imént telefonon, mert állítólag ő ezt nem hallotta. pedig direkt szuggeráltam akkor a fejét, hogy “látod, mit csinálok itt?”. de nem. nem látta. úgyhogy ismét röhöghetnek rajtunk, hogy mekkora bénák vagyunk. pedig már mintegy 10 hónapja húzzuk, hivatalosan titokban. persze szerintem tényleg mindenki tudja, csak megsajnáltak minket.

az meg a másik, amikor a westend h&m-ben kell elbújnom a férfi alsónadrágok között, mert a rovatvezető persze, hogy ott vásárol a kislányával (természetesen nem a férfi részlegen). de igazi menő kémek voltunk, telefonon vókitokin tartottuk a kapcsolatot és partnerem kimenekített a szorult helyzetből. és csak le kellett bújnom, nem kellett kalapot kölcsönöznöm a művelethez. (az eredeti terv ugyanis egy kalapot is magában foglalt.) 303. vége. (i just saw “wag the dog”)

amúgy szerintem még mindig vicces és izgalmas. és szerintem senki sem megy tunéziába. és remélem, hogy én tényleg csak beszélek, beszélek, beszélek és senki sem figyel annyira, hogy ilyen elszólásokkor lebukhatnánk.

(ps. tegnap elaludtam a balatonparton – bizony oda is eljutottam – és leégett a cisztás mellem. talkin’ about misfortune…)

heh?

