Szexésnyúljork

916#

Posted in nappal, vattafakk? by szexesnyuljork on június 14, 2011

ú, olyan régen törölt engem bárki is az ismerősei közül :D annyira szánalom. vagyis:  “s.z.á.n.a.l.o.m.”, hogy idézzem.
haha :] nem hittem volna, hogy egyáltalán ennyire méltatjuk egymást, én sosem veszem a fáradtságot ilyen ismerős-törlésekhez. valahogy annyira nem érdekel.

….

(amúgy tényleg nem értem ezt a fokú sértődést, ami rávehet egy embert arra, hogy elégedett érzéssel kitöröljön valakit az ismerősei közül, csak azért mert a háta mögött annak volt faszijával kavar és a kamuzást ez utóbbi nem vette jó néven, de azért odaáig még ő sem jutott, hogy “jóóóól letörölje”. tisztaröhej. férges cseresznyék és társai. még én vagyok a szar :D)

….

ápdét: csak, hogy ne legyen egyoldalú a nézőpont. a hölgy reklamált. kiderült, hogy azért törölt le mindenhonnan, mert én fészbukon áttettem abba a bizonyos “nyet” csoportba, akik csak korlátozottan férhetnek hozzá a profilomhoz. ez így igaz, bevallom, erre nem is emlékeztem. viszont én azért úgy mégsem tehetek, mintha mi sem történt volna, én nem vagyok olyan… erős, mint mások. :] akiben meg már nem bízom, annak miért engedjem, hogy kukkoljon? .. bár erre nem is lenne szüksége, hiszen már minden infója megvan, ami a közeljövőben kellhet. höh. (illetve még mindig itt a blog, azt hiszem ezért nem is tartottam értelmét semmiféle drasztikus lépésnek.)

és igen, emma: FÁJ. :D

na, igyekszem nem vesztegetni több karaktert erre az egész szar(ság)ra, bár végre valami izgalom is van a blogon, mi? kis huncutok!

2 hozzászólás

Subscribe to comments with RSS.

  1. csen said, on június 15, 2011 at 18:56

    ahhoz képest még nem nagyon sikerült feldolgoznod:) szerintem igyál egy sört és elfelejted. ezen ne pörgesd az agyad.

    • szexesnyuljork said, on június 15, 2011 at 19:36

      nem pörgetem már, csak véleményt akartam nyilvánítani – ahhoz még van jogom – aztán meg történtek új események és gondoltam, dobok valami izgi csontot nektek :] de mostantól már úgyis a cisztámon pörgök.


heh?

