Szexésnyúljork

908# szennyes (ps)

Posted in vattafakk? by szexesnyuljork on június 10, 2011

nos, ma kaptam egy hírt, ami elsőre kicsit zavart a dolog konkrét lényege miatt, utána azonban rájöttem, hogy egész más baszott fel.

a volt faszim – számomra ismeretlen ideje – az egyik ismerős lányt pumpálja. (ismerős alatt azt értem, hogy először akkor hallottam róla, amikor az egykori faszi kb két éve hazajött, hogy jaj de nagyon buta csaj interjúzta őket. ezt követően közös ismerősök meg valami rejtélyes módon a blog megtalálása és rendszeres kommentelése (azaz a kapcsolat tulajdonképpeni végigkövetése, de nem baj, legalább már vágja a kedvenc kajákat és a kedvelt beceneveket, telitalálat), mindezt végig úgy, hogy nekem fogalmam sem volt, ő ki, fordítva azonban ez korántsem volt így.) duplazárójel, degáz.

az tulajdonképp magában nem lenne para, hogy mást pumpál, ideje is volt. a probléma gyökere igazából ott van, hogy ez a lány nagyon akart barátkozni (legalábbis az én szempontomból ez úgy tűnt, hiszen én meg nem vagyok egy nagy barátkozós), mivel tetszett neki a stílusom (na ez most már biztos nem) beajánlott egy új magazinhoz (ami még mindig nem indult el, de a rejtélyes zenész-grafikus fiú így talált rá általam a menedzser lányra). szóval a munkatársi viszony kapujában álltunk és naponta ment a vicceskedés twitteren. nem mintha ez több lett volna jópofizásnál, de azért már nem csak félismerősök voltunk.

és igen, azért érzem magam átbaszva, mert számára is nyilvánvaló lehetett – hiszen hetek óta titkolta -, hogy ha megtudnám, hogy az időközben felszedett újabb zenész (akiről twitteren olvastam…) az én volt faszim, akkor érthető okokból nem barátkoztam volna vele tovább/maximum passzívan. mert olyan, hogy dugihugik haverkodnak, azért ritkán létezik ugyebár. szóval azt hiszem, itt kicsit elcsúsztunk egymás mellett. én azzal gyanusítottam meg, hogy egy soft landing-et próbált előkészíteni a preventív barátkozással, erre ő azt válaszolta, hogy előtte is barátkoztunk.

nos. mivel úgy tűnik, hogy ez nem egyértelmű mindenki számára, ezért ezennel megkérem minden lány ismerősömet – aki úgy gondolja, hogy épp “barátkozunk”, vagy azt a néhányat, aki a barátomnak tartja magát -, hogy ha véletlenül felszedné valamelyik volt faszimat, akkor vegye már a fáradtságot és változtasson a felém irányuló megnyilvánulásain. SŐT, KÉREM ELŐRE SZÓLJON, AHOGY AZT EMBEREK KÖZÖTT SZOKÁS: “rámásznék a voltfaszidra, nemgond? nemgond.” (ugyanis ebben az esetben ez sajnos fel sem merült, ideáig nem jutott el az a nagyon felnőttes mogyorónyi agy.) és főleg ne folytassa úgy a “barátkozást” mintha közben nem történt volna semmi. s még inkább, ne pörögjön rá a kedveskedésre. mert az nagyon szánalmas dolog. és ezzel egyáltalán nem azt mondom, hogy ellenséges viszonyba kell átvinni a dolgot. nagyon nem erről van szó. arról van szó, hogy ha már saját kifejezése szerint “barátkozunk” (bizony, igen sokan használják felelőtlenül a barát szótövet), akkor tiszteljen már meg azzal, hogy nem néma kussban dugja hetekig a volt barátomat. (legalábbis a “barátkozás” számomra nem azt jelenti, hogy jópofizol valakivel, ellenben elhallgatsz olyan infókat, amelyek vélhetően befolyásolnák kettőtök viszonyát. na ez az, amiből most “ülj le lányom, 1-es”-t adtam. de valószínűleg tényleg érthetetlen a felháborodásom.)

(szóval a lényeg: nem akarok én ellenségeskedni, de ez most felbaszott, és a lány az óvatos, csendes, “misemtörtént” lépésekkel egyben ki is nyírta ezt a “barátkozósdit”, így akár őszinte is lehetett volna. bár még mindig kétségek vannak bennem azt illetően, hogy vagyunk-e olyan ismerősi viszonyban/szinten, ahol egyáltalán elvárható az őszinteség. de ha annyira érdekelte,  hogy ne merje elmondani, akkor biztos… ehh, körbe futunk dugó! azt hiszem sosem érdekelt annyira a személyisége, hogy mostantól hiányozzon, de rossz viszonyt sem akarok, mert minek, semmi értelme. amit akarok az irányából az a teljes, tökéletes SEMMI. mert nullán vagyunk, nem mínuszban.)

amúgy magával a ténnyel nincs bajom, hogy is lehetne, mikor nekem nagyjából egy év, és (szakítás után) végül néhány óra kellett ahhoz, hogy túllépjek ezen a kapcsolaton és azóta is felhőtlen boldogságban úszkáljak, amit csak vallásviták, gyereknevek, macskák és agancsok függesztenek fel fél percekre. úgyhogy azzal nincs gond. csak azt remélem, hogy az említett lány nem fogja kicsinálni azt a pélót, hiszen az említett pélónak szerintem most jól jön egy nyugis menet, egyszerű lányokkal, kevés gonddal. az esetleges szívszakadás miatt pedig tulajdonképp nem aggódom, ahhoz bizonyára több kellene.

azt még elismerem: a zenész világ túl kicsi ahhoz, hogy ne folyton ismerős voltcsaját/voltfasziját szedd össze, ezért az elvárásaim teljesíthetetlenek. az egyetlen örömöm, hogy még idejében kikerültem ebből a körből (több “kör-tag” bánatára), és előreláthatóan nem leszek egy 30-hoz közeledő lány, aki kizárólag zenészekben utazik.

a témát viszont most, hogy azt hiszem teljesen tisztáztam az álláspontom (mert azért lássuk be, egy sms-be kevés fér) lezárom.

most pedig további szép napot.

én elhúztam debrecenbe esküvőzni.

(hangsúlyoznám, hogy ez egy véleménycikk, ami azonban teljes mértékben tükrözi a blog álláspontját. nyilvános választ, helyesbítési kérelmet ezáltal nem áll módunkban elfogadni, csupán a szerző gondolatainak tisztázására, illetve minden barát és barátnő okulására született, a jogi keretek teljes mértékű tiszteletben tartásával.)

ps. végül is, mire jó egy blog, ha nem a szennyes kiteregetésére. azt már úgyis hiányoltátok. apropó, remélem megszáradtak a bugyik, nem fogom vizesen elcsomagolni…

ps2. amúgy érdekes, legyen bárki bármilyen alternatív, elvont köcsög, at the end of the day mégis csak egy egyszerűcske, szépkislányt akar.

Egy hozzászólás

Subscribe to comments with RSS.

  1. Szandi said, on június 13, 2011 at 20:27

    Éppen Emmától jövök…látom mindenhol beindult a szappanopera-szezon. :D Btw, (hogy ne írjak minden poszthoz külön): dögös vót a veddingautfit!


heh?

