Szexésnyúljork

905#

Posted in abród, alkohol, apróörömök, egyetemes, nappal, szerelmes nyáladzás by szexesnyuljork on június 9, 2011

na már csak egy uv (mondjuk ma is tuti megvágtak az egyikből, de abból már nincs időpont..) szóval már csak egy uv- ezért most főztem az én férjemnek holnapra igazi magyaros ízeket (nem ám azt a ciprusi szart!) és be is toltam a saját részem, némi jó kis tuborggal leöblítve. eléggé hiányzik már, de holnap elvisz esküvőzni és akkor jó lesz.

mindemellett your highness-t nézek, amíg ki nem józanodom annyira, hogy meg tudjam csinálni a kis interjúm, amit elvileg mára ígértem. persze vasárnapig aktuális a cikk, de azért mára ígértem.

najó. most a sör beszél belőlem.

lépek is punnyadni. csöcsi!

p.s.: amúgy én olyan szerelmes vagyok ám. még mindig.

2 hozzászólás

Subscribe to comments with RSS.

  1. ninetke said, on június 10, 2011 at 08:53

    lájkolom a ps-ed :DDD

  2. szexesnyuljork said, on június 10, 2011 at 16:20

    ez már csak ilyen.


heh?

