Szexésnyúljork

903#

Posted in apróörömök, éjjel, fémösz-ség, fesön by szexesnyuljork on június 7, 2011

még hazafelé elhatároztam, hogy itt is mindenképp leszögezem: igencsak tetszik a kiskörút. nagyon cuki.

és a fb falon épp egy ilyen értekezés fogadott, ami megerősítette bennem azt az elhatározást, hogy dicséretre méltó. “igencsak bájos ez a kockalombos csicsergős csobogós látvány”.

most pedig kipihenem az izzadtságot és tolok valamit a búrámba. utána esetleg még tanulhatok valamennyit. [de csak, hogy meg ne ártson]

ja és hétvégén esküvő, már rettentő izgatott vagyok, hogy hogyan fogom hazacipelni a hullarészeg barátom egy idegen városban, hogy kibírom-e kedves arccal, mert nem igazán kedvelem a lagzikat.

p.s. viszont végre felvehetem a látomásos hajpántom, amit mindennapi viselet céljából vettem, aztán végül rájöttem, hogy az lehetetlen. azonban egy royal wedding look-hoz elengedhetetlen. óje. [a barátom is rettentően örül ennek]

p.s.2: csúnyán pittyegett meg mutogatott nekem egy rendőrautó, ami egy köcsög diplomáciai konvojt vezetett, én meg mentem át zöldben a zebrán. ez meg kanyarodott rám, szóval gondoltam picit rálassítok. (akkor kezdett el kimutogatni az ablakon) jómagam ezt egy igazi gyilkos tekintetet facsarásával viszonoztam. hát a fakkomnak pittyegtessen, mit képzelnek ezek. hogy egy köcsög politikus többet ér egy halandó gyalogosnál? persze tudom, hogy valóban tényleg nem ők vannak értünk, hanem fordítva, de kissé kétszínűnek tartom, hogy a zöldben átmenő gyalogosokat le kell dudálni az útról, mert valami államfőre rájött a hígfosás a mádl temetésén és tíz másodpercen belül be kell érnie a kempinskibe, miközben meg jajdeszeretjükegymást meg a zuniósállampolgárokat.

heh?

