Szexésnyúljork

899#

Posted in alkohol, apróörömök, fesön, nappal by szexesnyuljork on június 2, 2011

hatalmas felfedezést tettem az imént. hazaértem, megpróbáltam bejönni a rácson és bekászálódni a liftbe.

végignéztem magamon. hattalmas platformok és egy match-zacskónyi sör. [merthogy akciós legjobb barátom, a tuborg.]

szóval nem értettem, hogy miért ilyen nehéz hazajönni. aztán rájöttem.

magassarkús hölgyek általában nem egy zacskónyi sörrel tipegnek haza.

[ja, amúgy a vuki gyereke cuki. de ettől a kórházasditól még mindig kiráz a hideg.]

heh?

