Szexésnyúljork

887#

Posted in apróörömök, önsajnálat, egyetemes, fémösz-ség, fesön, nappal by szexesnyuljork on május 26, 2011

azért némi hatással volt rám a street fashion budapestes cucc, kissé visszarázódtam a lookbook-ososdiba, találtam is új kincset – annika from sweden – és beszarok, milyen jól áll neki a rúzs.

azt hiszem, az én fogaim túl sárgák bármiféle rúzshoz… bár a színekkel igen jól lehetne játszani, csak én ahhoz balfasz vagyok. meg hát holnap szóbelizek magyar külpolitikából, ami igaz, kb összesen 30 évnyi önálló külpolitika van, amit meg kéne tanulni, de ha nekem itt tényleg komolyan veszik ezt a monarchiától máig terjedő időszakot, akkor szopacs lesz. mármint, ki akarna külügyminiszter-neveket magolni? not me, that’s for sure. viszont a tegnap esti kutakodásom során kiderült, hogy nem is kettő, hanem három követ is volt a családban. na jó, ebből csak két rendkívüli nagykövet és meghatalmazott miniszter, a harmadik azt hiszem csak főkonzul volt belgrádban. asszem. és meglehetősen nehéz időkben. szilárd bácsit például sztójay döme váltotta ’35-ben berlinben. biztos nem volt eléggé náci a nagyapó. or whatever. ezt is csak azért írom ide, mert addig sem kell tanulnom. órrráj.

Reklámok

heh?

