Szexésnyúljork

886# SFB

Posted in önsajnálat, fémösz-ség, fesön, kaja, nappal by szexesnyuljork on május 24, 2011

hát ilyenre többet nem megyek, de ha mégis, akkor bevakolom az arcom. szerencsére mindössze 1, azaz egy darab fotót találtam magamról, amin természetesen úgy nézek ki, mint egy haldokló leszbikus, aki épp most szabadult ki egy rapist karjai közül. mindenesetre ismét bebizonyosodott, hogy nem vagyok közösségi lény, mikor pedig barátom hónaljába fúrtam a fejem és a “kill me, kill me now!” felkiáltással vártam a sorom, igazán utáltam magam. ez azt hiszem látszik is az összes fotón, amit a hazaért fotósok shift+delete-el eltávolítottak a gépükről.. mikor pedig bátyám megkérdezte, hogy mit tudok a többiekről, az volt a válasz: “dehogyis, én ilyenekkel nem barátkozok”. úgyhogy.. asszem hálátlan rohadék vagyok. aki igen, a bemutató előtt egy órával azért imádkozott otthon, hogy el ne álljon ez a szép kis zuhé. csak vagyok annyira lelkiismeretes, hogy tartom magam az ígéreteimhez. a tanulság viszont egyértelműen a smink. :D (ez a reflektor dolog nem nekem való)

azt viszont továbbra is úgy gondolom, hogy attól még lehet egy férfi stílusos, hogy nem néz ki buzinak. noha nagyon fáj a szívem a stílusos férfiak utcai látványáért, jajdeszépislenne, de az, hogy mindenki langyinak néz ki.. nos az nem tetszik. illetve – jó tudom, hogy valakinek az a stílusa, max nagy sajnálatára nem hordhatja az utcán soha -, de azt hittem, hogy “street” fashionről lesz szó. mert én úgy mentem, ahogy amúgy is szoktam mászkálni. a gothos, meg ’50-es évek piroskája viszont inkább valami beöltözős buliba ment volna el. persze, ha ez a kedvenc ruhája, és ha tehetné, így menne az utcára, nos akkor ezt az értelmezését is el tudom fogadni a street fashionnek. nekem viszont az a fontos, hogy úgy legyen valaki stílusos, hogy csak egy-egy elemében lógjon ki. álljon két lábbal a földön és legyen realitása az öltözékének. hogy úgy érezzem, ezt én is felvehetem. hát ennyi volt az én világmegváltásom.

és most főzök egy gombás-tejszines-mozzarellás farfalle-t, aztán back á la fac.

5 more vizsga left.

ps. találtam még egyet, aki megtalál rajta, az.. nagyon szorgalmas. (larinne.blogspot.com)

2 hozzászólás

Subscribe to comments with RSS.

  1. csen said, on május 26, 2011 at 01:10

    ottottott, én látlak ám. meg a(z ex-raszta)spanom asszonyát is, ha ő az, de biztos ő az. amúgy tök csini vagy, nemtom mit nyávogsz :D mondjuk a vonulás dolog az tényleg nem szép. inkább egy sztrít fesön pezsgőpartit kellett volna rendezni és akkor suttyomban kukkolhattátok volna egymás. már ha akarjátok azt.
    kussolok mán :D

  2. szexesnyuljork said, on május 26, 2011 at 01:19

    höhö, ez vicces ötlet :D


heh?

