Szexésnyúljork

882#

Posted in fesön, nappal by szexesnyuljork on május 14, 2011

ja, amúgy ma beugrottam a westendbe, megnéztem a mango-t. azt találtam ki ugyanis magamban, hogy ott biztos lesz valami szép maxiruha (amit a nyári esküvőre felvehetnék, a magastalpú állatságommal, hátha úgy nem nyom össze), de legalább egy – a bershkáénál minőségibb – csipkeruha. hát nem volt egyik sem, maxiruhák gányak és hatvan ropi fölött. ismét sikerült meggyőzni, hogy még mindig inkább megyek magyar tervezőkhöz, mint a spanyol szemetekhez. így hát az lesz, hogy a mojzes dóra kapucnis maxiruháiból próbálok majd megszerezni egyet, de mivel az is kb ennyibe kerülhet (megnéztem és 45ezer, de csak abban a csúnya zöldeskékben van), ezért inkább megvarratom magamnak olyannal, aki még nem szállt el magától. meg még egyszer megnézem azt a bershkás csipkeruhát, ami már a boltban is foszlik, 9 ropiért. “valamit valamiért” ugyebár. hát azt meg már mindenki döntse el magában, hogy igazából mit miért. meg persze fehérben még annyira sem mehetek esküvőre. szóval már kezd valószínű lenni, hogy mégis feketében megyek, ahogy az előzőre is. no persze ott vicces volt, mert közeli barátokról volt szó, itt meg nem ismernek. szóval ez a “gyászoljuk szegény gitárost, akinek bekötik a buksiját” koncepció nem áll. viszont átnyálaztam a májusi vogue-ot, amit persze a rojál veding fényében állítottak össze, és a vogue szerint lehet feketében menni. bár a szerkesztő a koszorúslányruhák lehetőségeiről írt, de kérem, ha egy koszorúslány lehet feketében, akkor egy ismeretlen “valakicsaja” is. kivéve, ha mégiscsak elkészülne addig a mojzes kopi.

most pedig már nagyon éhes vagyok, és ki tudja, mikor ér ide a pizza :(

na ez a bejegyzés most biztos kurvasokmindenkit érdekelt.

utóirat:

nem vagyok egy szemét állat, nem mondom, hogy csak ez számít, de azért… egy picit legyen már nagyobb a csajom melle, mint az enyém… ez azért elvárás.” – ezt most mondta nekem a faszim, amikor kiakadtam, hogy a magyar dizájnerek nem figyelnek a magamfajta csöcsösökre, és kis – vagy nulla – melleken sokkal jobban állnak a ruhák. ehhhhh.

heh?

