Szexésnyúljork

878#

Posted in apróörömök, fémösz-ség, kárriér, nappal by szexesnyuljork on május 12, 2011

OMG I just saw sofi oksanen-t a CBA-ban.

ami nem csoda, mert épp a gerlóczyba ment interjúra a faszimmal.

de előtte a menedddzserét beállította a sorba cigiér’.

még az utcán láttuk, aztán csávókám ment a kávézóba én meg viccelődtem, hogy bemegyek a csaj után. ez végül komoly lett és a bio pulttól leskelődtem. gondoltam arra is, hogy odamegyek és megkérdezem: “omájgád, ju ár sofi oksanen ájm jor biggeszt fen! kuld ju giv mi en autográf?” de ezt a tervet végül elvetettem.

meg kell jegyeznem, hogy – amellett, hogy picit ijesztő – nagyon csinoska volt, bár iszonyat púpos. mondom én. de jó volt a haja. olyan biszex haj. haha. ezt most csak azért mondom, mert tudom, hogy az. csak az a hullafehér arc… jáááj. de csinos, menő szabású fekete ruha, 50s harisnya sztájl a hátsó varrással és egy böszme rózsaszín magassarkú, ami azért illett a hajához. na neki kéne vonulnia sztrít fesön baszáson.

kértek fotót? nesze. mondjuk lehet róla szép fotót is készíteni, de azért vannak ijesztőbbek is. próbáltam kedveset választani.

nagggyon alter.

p.s.: amúgy szerintem ez nem az ő haja. nyemhiszem.

p.s.2: most meg felhív ez a Férfi, hogy menjek már el a könyvbemutatóra, hátha mond még valamit. de anélkül is megvan a kolumna, úgyhogy inkább tanulok. :]

6 hozzászólás

Subscribe to comments with RSS.

  1. csen said, on május 13, 2011 at 15:46

    hát a nagyja része nem is, bizony. ez műraszta (műhaj a sajátra tekerve). pont.
    de tényleg dögös.

  2. Eszter said, on május 14, 2011 at 13:05

    Valami analfabéta fonta be neki a műrasztát vagy ő magának. Nem így kell egyáltalán. Mutatom, hogyan:
    http://dare2wear.hu/hairtuning/hu/gallery/
    Tehát felfele fogod a hajat, amikor belefonod, nem lefele, mert különben ilyen lötyögős szar lesz, mint Sofinak. Egyszer én is magamnak fontam be, mert nem ért rá senki (jó 2-5 óra ugye), és ugyanilyen geciszarul állt a fejemen, mint a kortárs írónak.
    Nagyon intellektuális hozzászólás volt, de az interjúra majd azért kíváncsi vagyok. :)

  3. Eszter said, on május 14, 2011 at 13:07

    ps.: Ja, és a hajtőnél nem hagyhatsz ki annyi hajat, mint ő. Egy-másfél hónapig lehet bent, utána ugye lenő, és lötyögni kezd egy-két centi a fonás alatt. Sofi szemmel láthatóan tök sokszor túlhordja, mert két ujj is beférne a feje és a fonata közé. Wrong, wrong, wrong.

  4. szexesnyuljork said, on május 14, 2011 at 15:49

    lehet, hogy direkt akarja így, hogy az igazi haja is.. mármint a normális haja is kilógjon :) látod, kis frufru meg minden. meg lehet, hogy neki ez így tetszik. de akkora kurvanagy haja volt, hogy beszartam. aztán kimentem az utcára és ment előttem egy rasztás srác, akinek nagyon szép rasztája volt és a térdhajlatát csapdosta a vége. és láthatóan nagyon büszke volt rá. de ez már nem ide tartozik. már túl sok raszta volt egy napra.
    az interjú meg elméletileg a következő hétvégi nemzet magazinban lesz. most fordítjuk a felvételt, egyesítjük erőinket.

  5. Eszter said, on május 15, 2011 at 22:20

    Lehet, de frufrut kint hagyni amúgy más, azt szokták tök sokan. Meg amúgy is, te véded, mert bigeszt fen vagy. :)))

    http://www.origo.hu/kotvefuzve/blog/20110515-sofi-oksanen-aki-otthon-marad-rossz-nonek-szamit-interju.html

  6. szexesnyuljork said, on május 15, 2011 at 22:52

    höhö :) jeah, ájm jor bigeszt fen!


heh?

