Szexésnyúljork

877# ápdétid

Posted in apróörömök, éjjel, fémösz-ség, fesön by szexesnyuljork on május 11, 2011

na szóval. én némileg streetfashion buznyák vagyok, de leginkább csak nézem. mikor tavaly elindult a street fashion budapest, beküldtem két fotót, amit a bátyám készített rólam. azóta sem többet. egy hónapja megy egy akció, miszerint május 21-én lesz egy divatbemutató a gödörnél, ahol a száz legfaszább regisztrált cunci vonul fel. gondoltam, mekkora lúzerek már ezek, mikor fintorkodva láttam az event meghívót, és azon vacilláltam, hogy elmenjünk-e jankával röhögni, vagy sem. alig háromnegyed órája azonban ilyen e-mailt kaptam.

Kedves Nyúlpöcs! (itt az igazi nevem volt, de bevettétek, nem?)

Nagy örömömre szolgál értesíteni Téged arról, hogy -99 másik “jólöltözötten” kívül- rád esett a zsűrink választása!

Ezúton szeretnélek felkéri arra, hogy a 2011.május 21-én 20.00-kor megrendezésre kerülő, FOLLOW ME névre hallgató, divatbemutatónk egyik modellje légy és ezáltal megmutathasd Magad, a Stílusod, a Szubkultúrád egész Budapest előtt!

Kérlek mielőtt elvállalod gondold végig, hogy biztos jó-e Neked az időpont és, hogy ha törik-ha szakad Te ott tudsz-e lenni!!!
Ha úgy véled vállalod ezt a pár perc hírnevet, akkor túrd fel a szekrényed és keresd meg a legütősebb szetted!!! Kérlek ezt egy válasz e-mailben küld el nekem, hogy a kedves zsűri rábólinthasson!( Esetleg több lehetséges összeállítást is elküldhetsz!)

A zsűri: Cotcot, Cyclechic.hu, HeStyle, mashKULTURE Juicy, Our Fashion, Our Style, Style & Budapest, STREET FASHION BUDAPEST

Üdvözlettel,

szóval. fogalmam sem volt róla, hogy résztveszek. ezt leszögezném. másodszor. sok a f***kalapos, és rettentő rosszul érezném magam, de azért nagyon hízelgő. az is lehet, hogy összesen nincs 100 felhasználója az oldalnak. ráadásul pont a minap beszélgettünk jankával arról a részről, amikor kerri bredsó modell lesz és eltaknyol és nem bír felállni egy óráig és a heidi klumnak át kell lépnie. szóval kissé déja vu érzés. (megnyugtató, hogy bukó franciával ezt még nagyjából le tudom betűzni).

Gyerekek! (és ezt most direkt kezdtem nagybetűvel) nem költői kérdés. menjek, vagy ne menjek? mondjuk most megnéztem azt a két fotót, és annyira bénák, hogy szerintem nincs 100 ember összesen. szóval kicsit ilyen hányinger, de azért nálam hiúbbat nem igazán ismerek. szóval.

ápdét: gondoltam megosztom az újabb infókat. próba nem lesz, egyszerűen csak a gödör lépcsőjén kell levonulni, mert az amúgy is olyan kifutós, ezen végülis mindig szakadtunk ugyebár. nem lesz médiamegjelenés, ahol megjelenne a nevem, szóval nóném és abszolute nonprofit a téma. azt is megkérdeztem, hogy van-e egyáltalán 100 felhasználójuk. erre a következő értelmezhetetlen választ kaptam: több, mint 2000 felhasználó van és nagyjából 1000 kép. azt hitték, hogy ezzel jól meggyőztek, de ez csupán azt jelenti, hogy a felhasználók … hmm. nagyjából négyötöde nem tesz fel képet, csak szavazni jár oda. az aktív felhasználók ugyanis fejenként 5-10 fotót feltöltöttek már. ha pozitívan akarok hozzáállni, akkor legyen az átlag fejenkénti fotómennyiség mondjuk 4. ami azt jelenti, hogy kb 250 emberből választották ki a százat. nekem ráadásul nem hinném, hogy kiemelkedő az izlésem, egy-két nanushkát bárki magára tud aggatni. szóval mostantól ennek tudatában szavazzatok.

7 hozzászólás

Subscribe to comments with RSS.

  1. Noncsi said, on május 12, 2011 at 08:36

    mutasd meg a szubkultúrád :DD

  2. Kacskaringó said, on május 12, 2011 at 09:44

    A “já” többségében úgy érzem rittyentsd ki magad aztán tipegj a sok iq harcos között. :D

  3. szexesnyuljork said, on május 12, 2011 at 09:56

    hehe. de azért örülök, hogy végre valaki nemmel is szavazott. olyan jó lenne, ha hiúság helyett öntudatos és következetes lennék, és inkább ak47-essel mennék oda.

  4. B said, on május 12, 2011 at 18:22

    A tények további ismeretében, akkor írom mégis, hogy miért ne. A felkérő (hivatalos) levélben használt felkiáltójelek száma idegesítően sok. Értelmes ember ennyit nem használ. Az ilyet le kell lőni. Ez sajnos valószínűleg jellemzi a szervezőket és a rendezvényt is.

    De aztán meg ha tényleg ennyire rajongsz ezekért a dolgokért, akkor meg miért ne? Pár perc a hiúságnak nem árt. Aztán meg lehet a többieken röhögni, amíg ők majd téged irigyelnek, hogy “ó, wtf? what a stylish girl?”

    70 – 30 mégis az igen javára :)

  5. szexesnyuljork said, on május 12, 2011 at 18:46

    igen, elég suta, a következő levélben is bizonyította, hogy művelődés helyett is divatoldalakat nézegetett 0-24ben. kicsit engem is lehangolt a hangnem, de nem lehet mindenki olyan iskolázott, mint mi. :D
    engem igazából csak az zavar, hogy egy kalap alá fognak venni olyanokkal, akiknek tényleg ebből áll az élete. mármint szeretek csinosan öltözni, de azért – attól a két képtől eltekintve – sosem töltögettem föl magamról a netre fotókat, hogy lájkolják… meg persze attól is félek, hogy hatalmasat zakózok a lépcsőn.

  6. Kacskaringó said, on május 13, 2011 at 09:56

    A zakózást egy jól kijátszott Buchis eséssel el lehet intézni, néhány Lara Croft-os mozdulattal, és a pánik abban a pillanatban le van tudva. A döbbenet fog mindenkin úrrá lenni, nem az izomból kiinduló röhögőgörcs. Ollá

  7. szexesnyuljork said, on május 13, 2011 at 11:22

    dánke zér! :D


heh?

