Szexésnyúljork

873#

Posted in alkohol, önsajnálat, egyetemes, kaja, nappal, vattafakk? by szexesnyuljork on május 1, 2011

házidolgozatot írok. gondoltam szólok.

és az előbb megláttam, hogy nem egyedül szopok, hanem sándorfalván is hasonló cipőben járnak. de vajon szandi is jóbarátokat néz közben? :D

még nagyobb poén lenne, ha nem égne ki a szemem a (valszeg csupán beképzelt) fáradtságtól (mert azért 1től 10ig aludni nem olyan vészes és valahogy mégis punnyadok) wtf. bár lehet, hogy a tegnapi egész napos zabálástól. ami még álmomban is folytatódott. túl uptodate-eket álmodok mostanában. idegesítő.

Reklámok

2 hozzászólás

Subscribe to comments with RSS.

  1. Szandi said, on május 1, 2011 at 16:40

    Sándorfalván mindenféle világi élvezet tiltott a vizsgák végéig.
    Ezt így tegnap döntöttem el, de szerintem maximum estig tudom betartani. :/

    • szexesnyuljork said, on május 2, 2011 at 18:50

      nekem muszáj ilyesmikhez nyúlnom, mert depressziósan meg annyira sem lehet tanulni, mint részegen


heh?

