Szexésnyúljork

870#

Posted in önsajnálat, kárriér, nappal by szexesnyuljork on április 27, 2011

néha annyira kibaszottul gyűlölöm, hogy egy 22 éves lány vagyok, akinek ezért esélye sincs, hogy komolyan vegyék a munkahelyén. vagy, hogy esélye legyen elmenni a munkatársaival mondjuk lampedusára. ha már aktualizálunk. és az a fos, hogy ez akkor sem lesz jobb, ha már a 30-at nyalogatom alulról, mert – mondhat akárki akármit az emancipuncikról meg az egyenjogúságról – akkor is csak egy nőnemű semmirekellő leszek, aki ugyan mit keresne ilyen helyeken. és persze mit várjak idegenektől, ha még a saját faszim sem akar elvinni pristinába, mert az durva. pedig én csak egy jó báránysültet akarok enni.

ja és általam még nem látott történelmi esemény. ma le lettem baszva, amiért a hírsort nem az mti-ből másoltam ki, hanem saját magam írtam, plusz infókat keresve.

ez ma eddig egy igazán szar nap.4

p.s. is this really because I nyávogok?

Reklámok

heh?

